Många tror jag föredrar ljusa urtavlor men kontrasten mellan de silverfärgade indexen och visarna och en mörk urtavla är nog snäppet stiligare i min bok. Tummen upp på den.Glöm inte den blå…
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många tror jag föredrar ljusa urtavlor men kontrasten mellan de silverfärgade indexen och visarna och en mörk urtavla är nog snäppet stiligare i min bok. Tummen upp på den.Glöm inte den blå…
![]()
Riktigt fint!Glöm inte den blå…
![]()
En sån har jag sökt ett tag! Dock i gröntGårdagens. Fortfarande en av mina absoluta favoriter även om den inte får vara med så ofta.
![]()
Vad heter modellen? Riktigt cool tycker jagHaft denna i flera år men använder typ aldrig förutom som frilufts/badhus/semester-beater. Men har börjat uppskatta den på senare tid ( har slutit fred med ”Royal Marines Commando” symbolen för längesen). Hur som, köpte ett Sinn tygarmband idag. Fint helhetsintryck tycker jag.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Tack! BN0110-06EVad heter modellen? Riktigt cool tycker jag
Hur sitter de där över handleden?Gårdagens. Fortfarande en av mina absoluta favoriter även om den inte får vara med så ofta.
![]()
Trevlig! Grattis till nya klockanNytt in! Riktigt imponerad hittills![]()
Denna kom upp i flödet idag. Den är ju liten på riktigtJag var övertygad om att den var på typ 33mm, den “lilla” Citizen![]()
Mellan sizeDenna kom upp i flödet idag. Den är ju liten på riktigthttps://wornandwound.com/review/hands-on-the-citizen-promaster-diver-37mm/
Det där kan bli stor succé! Den gröna ser riktigt fin ut.Tsuyosa i 37mm på ingång! Kan bli dags att hugga.
![]()
First Look: The new Citizen Tsuyosa 37mm Automatic Collection
The brand's best-selling 1980s-inspired watch now available in a more compact, unisex case. Meet the Citizen Tsuyosa 37mm.monochrome-watches.com
![]()
Helt klart! Då jag redan har en PRX35 i grönt lutar det mot den blå. Alternativt så sitter man tryggt i båten ett tag i väntan på fler färger. Gillar gula och laxfärgade varianterna i 40, så skulle nån av dom färgerna dyka upp så blir det insta-buy!Det där kan bli stor succé! Den gröna ser riktigt fin ut.
Sorry, men jag tycker de ser så tråkiga ut...Tsuyosa i 37mm på ingång! Kan bli dags att hugga.
![]()
First Look: The new Citizen Tsuyosa 37mm Automatic Collection
The brand's best-selling 1980s-inspired watch now available in a more compact, unisex case. Meet the Citizen Tsuyosa 37mm.monochrome-watches.com
![]()
Sorry, men jag tycker de ser så tråkiga ut...
Jag gillar vissa färger, såsom de blåa med gradient.Jag tycker att Tsuyosa är en riktig fullträff av Citizen. Stilrena och snygga. Hade skaffat en om inte G-shock hade stått i vägen.
Men vi har ju olika smak, och bra är väl ändå det. Vore trist om alla gillade samma typ och modell!
Tråkigt är bra!Sorry, men jag tycker de ser så tråkiga ut...
Ja, då slipper man köpa demTråkigt är bra!
Modigt att våga använda din dykarklocka för dykning!Jag är också ett fan av Citizen. Här är invigningen av NY0086-83L för ett tag sedan.![]()
![]()