joh.jonsson
Silver
Hmm hittar inget om det!? Är det via kundklubben?
Bli medlem, få 15% på ditt första köp....
Gäller ej citizen
Gäller ej citizen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Medlemsmail och det står att det gäller alla klockor.Hmm hittar inget om det!? Är det via kundklubben?
Gäller ej citizen
Blev en beställning från japan, hoppas den trillar in fort nu.Ska tänka på dig, dock är chansen låg att jag ledsnar på denna
Stort grattis, du kommer bli nöjd, vilken färg?Blev en beställning från japan, hoppas den trillar in fort nu.
Svart, har ägt en vit redan som fick rulla vidareStort grattis, du kommer bli nöjd, vilken färg?
Åh vit hade kompletterat min svarta perfektSvart, har ägt en vit redan som fick rulla vidare
Mycket fin. Härliga bilder!Levererad från japan hem till dörren på knappt 4 arbetsdagar är imponerande. Jäkla fin klocka, behöver inte mer än så här tänker jag just nu (men man är ju hopplös så vet hur det går)
TackMycket fin. Härliga bilder!
Så fin, stort grattisLevererad från japan hem till dörren på knappt 4 arbetsdagar är imponerande. Jäkla fin klocka, behöver inte mer än så här tänker jag just nu (men man är ju hopplös så vet hur det går)
Riktigt bra är den, tycker man för sjukt mkt för pengarna. Enda att gnälla lite på är claspen som känns lite billig och bara har två hål för microjustering vilket är lite snålt.Så fin, stort grattis
Håller med om spännet, kunde vart bättre. Vad blev totalen om man får fråga?Riktigt bra är den, tycker man för sjukt mkt för pengarna. Enda att gnälla lite på är claspen som känns lite billig och bara har två hål för microjustering vilket är lite snålt.
Handlade via Chrono24 hos en handlare med fina recensioner, betalade 3835 ink frakt, men sen kommer väl en faktura på moms och några kronor tull också. Borde väl landa på 4700-4800 tror jag.Håller med om spännet, kunde vart bättre. Vad blev totalen om man får fråga?
Ändå sjukt bra pris för en så fin klocka, borde komplettera med en vitHandlade via Chrono24 hos en handlare med fina recensioner, betalade 3835 ink frakt, men sen kommer väl en faktura på moms och några kronor tull också. Borde väl landa på 4700-4800 tror jag.
Har en vit, kan försöka ta några bra bilder sen så beslutet blir ännu lättare för digÄndå sjukt bra pris för en så fin klocka, borde komplettera med en vit
Gärna det , dra ner mig längre i klockträsket baraHar en vit, kan försöka ta några bra bilder sen så beslutet blir ännu lättare för dig