Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Är det 37mm modellen?Första Citizen på armen. Känns som en perfekt badklocka i sommar!
![]()
Yes det stämmer. Känns mycket bra på armen.Nice! Är det 37mm modellen?
Är själv sugen på den mörkblåYes det stämmer. Känns mycket bra på armen.
Kände inte den där "wow-känslan" du skrev när du öppnade boxen men nu när jag haft den i två veckor så är det nog min favoritklocka jag någonsin ägt. Känner ett slags lugn av den typ "behöver ingen mer klocka än den här" Det enda jag skulle ändra är att göra kronan lite större annars gillar jag allt med den. Underbar klocka. Hur håller din tiden? Min går typ +8sek per dag vilket jag är nöjd med.
Typ 15v senare var den på plats, fin kvalité rakt igenomDenna fick se lite dagsljus men hamnar nog i vila medan jag inväntar beställd länk. Skulle ta 5-10v få hem så blir kanske perfekt till sommaren![]()
![]()
Kanonfin den där![]()
Alla klockor avvecklades för ett par år sen pga svalnande intresse, kvar fanns lite bös med affektionsvärde och en skx013 har suttit på armen sedan dess. Efter många års trogen tjänst började dock verket visa tecken på svag hälsa. Trålade K&S efter något att ha på armen medan Seikon får behandling. Hade en ”dam” promaster i bakhuvudet varför Citizen skrevs i sökrutan varpå jag tillade över denna.
Min första Citizen och första titandinkan.
Vilken klocka! Nästan så man blir sugen på att botanisera vidare i Citizens utbud.
Och varför är alla klockor inte i titan? Vilken komfort!
Hade den bara varit ett par mm mindre hade nog detta varit en seriös utmanare till ett permanent förhållande.