• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

wotan

Rolex
Funkar utmärkt, man bara meddelar att man vill serva klockan så skickar dom ut en kartong med en förfrankerad kartong i tillsammans med skummgummi.
Bara att stoppa i och skicka och man får tillbaka klockan efter ett par veckor med testprotokoll allt utan ett enda öre i kostnad.
Enda kruxet är att man behöver ha en japansk adress.
Ajfan, dåligt med japanska adresser. Men vilken fantastisk service av Citizen! Synd att det inte funkar world Wide (fast man själv får stå för frakten?)
 

wotan

Rolex
Då är man med i tuffa-klubben!

Tack @Borone för en trevlig affär!
IMG_20190609_123541.jpg
IMG_20190609_123753.jpg
IMG_20190609_123546.jpg
IMG_20190609_123530.jpg
u
 

Bilagor

  • IMG_20190609_123538.jpg
    IMG_20190609_123538.jpg
    109.3 KB · Visningar: 2

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Japp:) därför jag kör på chronomaster istället för gs :)
Om jag ska vara ärlig gillar jag Citizens champagnefärg bättre än GS, den är lite varmare. Sen tror jag många skulle uppskatta storlekarna på Chronomasterna om dom testade. Den där är väl precis under 10mm hög och 38mm bred? Jag minns att min bars väldigt tight å fint :cigar:
 

wotan

Rolex
Om jag ska vara ärlig gillar jag Citizens champagnefärg bättre än GS, den är lite varmare. Sen tror jag många skulle uppskatta storlekarna på Chronomasterna om dom testade. Den där är väl precis under 10mm hög och 38mm bred? Jag minns att min bars väldigt tight å fint :cigar:

Nu har jag inget skjutmått men tror nog att den är 38,5 och typ 10mm hög. Bärs riktigt bra, även på mina klena handleder!
 

wotan

Rolex
Grattis!
Stod på kö att hugga på den där om det inte hade blivit nått byte för er ;). Inte blev det mindre jobbigt att man missade när man tittar på bilderna heller...
Tack!
Tur för mig att du var tvåa på bollen! Men hoppas för din skull att det dyker upp något mer framöver :)
 
Topp