Code
AKA Vincent B
Grymt snygg..Givetvis ska nyförvärvet även in här en sväng AB9000-61E
Lika läsbar i starkt ljus som i skuggan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg..Givetvis ska nyförvärvet även in här en sväng AB9000-61E
Riktigt fin , stort grattis till ditt köpGivetvis ska nyförvärvet även in här en sväng AB9000-61E
Nato är no-no för mig så valet är självklart!Provar Borealis gummi. Vad tycker panelen? Nato ele Borealis?
Jag tycker båda funkar. Gummit säger dykare, natot mer ”den där har hängt med överallt”. Något hårdare med natot tycker jagProvar Borealis gummi. Vad tycker panelen? Nato ele Borealis?
Håller med föregående talare - båda funkar fint! Jag skulle köra på gummit men det är mer tycke och smak än rätt eller fel.Jag tycker båda funkar. Gummit säger dykare, natot mer ”den där har hängt med överallt”. Något hårdare med natot tycker jag
Nato om du ska ta fina bilder till KS!Provar Borealis gummi. Vad tycker panelen? Nato ele Borealis?
@Geparden Nu kan jag säga att Sakura Watches är Kosher! Det tog ca 20 dagar ifrån beställning till att uthämtning var möjlig i Sverige (helt ok med tanke på tullen). Klockan var enligt beskrivning och all kontakt via mail skedde utan andra dröjsmål än tidsskillnaden och på fullt acceptabel engelska. Dom utlovar samma garanti som JDM om man returnerar klockan till dom inom garantitiden, så det låter också bra.Personligen har jag ett starkt intresse att köpa en Chronomaster AQ 4030-51E. https://www.sakurawatches.com/watches/citizen-watches/filter/19-collection,the-citizen
och https://www.seiyajapan.com/collections/citizen-orient verkar ha de bästa priserna. Seiya verkar vara beprövad och väl vitsordad, men finns inte så mycket om Sakura Watches. Ngn som har erfarenhet av dem?
Bra där. Ser också att det droppat in lite positiva omdömen om Sakura Watches på Watchuseek.@Geparden Nu kan jag säga att Sakura Watches är Kosher! Det tog ca 20 dagar ifrån beställning till att uthämtning var möjlig i Sverige (helt ok med tanke på tullen).
Lite samma i mitt fall, men jag var ändå inte hemma så det spelade mindre rollBra där. Ser också att det droppat in lite positiva omdömen om Sakura Watches på Watchuseek.
20 dagar var ungefär vad det tog för mig att få min klocka från Seiya. Och detta fra pga svenska tullen som ville att klockan skulle ligga och acklimatisera sig i lugn och ro / 2 veckor.
Gott att höra! De kändes som sagt reko i min kontakt också.@Geparden Nu kan jag säga att Sakura Watches är Kosher! Det tog ca 20 dagar ifrån beställning till att uthämtning var möjlig i Sverige (helt ok med tanke på tullen). Klockan var enligt beskrivning och all kontakt via mail skedde utan andra dröjsmål än tidsskillnaden och på fullt acceptabel engelska. Dom utlovar samma garanti som JDM om man returnerar klockan till dom inom garantitiden, så det låter också bra.
Just när det gäller pålitliga JDM´s är det ju kul om listan växer lite utanför Higushi & Seiya, även om dom är bra.Gott att höra! De kändes som sagt reko i min kontakt också.
Grym klocka, har haft massor av Seikos genom åren men din har fått mig allvarligt att överväga en ChronomasterGivetvis ska nyförvärvet även in här en sväng AB9000-61E
Där var den ju! Riktigt fin, grattis till den!Givetvis ska nyförvärvet även in här en sväng AB9000-61E
Wow grym finish.Det är riktigt svårt att fota denna tavla och få med skiftningarna, men med macro funkar det hyfsat ...
Nej fyfan, fick hem min idag. Riktigt besviken kändes som lego jämfört med tex Isofrane /Borealis. Sålde mitt direkt. Sjukt besviken.. Alldeles för tunn..Måste säga att Barton banden är riktigt sköna!
Haha som Lego. Kul liknelse. Smaken är som baken. Jag tycker borealis banden är bra men kanske något för tjocka. Dessa är tunnare än jag trodde men sitter helt klart väldigt bekvämt.Nej fyfan, fick hem min idag. Riktigt besviken kändes som lego jämfört med tex Isofrane /Borealis. Sålde mitt direkt. Sjukt besviken.. Alldeles för tunn..
Tänkte precis fråga om hur tjocka de är, trist att de är så tunna. Funkar ju inte på biffiga dykare.Nej fyfan, fick hem min idag. Riktigt besviken kändes som lego jämfört med tex Isofrane /Borealis. Sålde mitt direkt. Sjukt besviken.. Alldeles för tunn..
Håller med typ lika tunnt som ett nato passar inte på gummi..Tänkte precis fråga om hur tjocka de är, trist att de är så tunna. Funkar ju inte på biffiga dykare.
Neee nato Hahahaha...Fortfarande bäst på mesh
Coola. Vad ligger dom på i pris? Synd på datumbubblan.Vart lite sugen på nån av dessa. Gmt och 200m vattentäta samt Eco drive.. Ca 43mm stora och super titan..
En liknande den första ingår i deras sponsring av Japans rugbylag "brave blossoms". @Fujoor enligt hemsidan 80för den limiterade och 60.000Y för dom andra, vilket får sägas vara ett riktigt bra prisVart lite sugen på nån av dessa. Gmt och 200m vattentäta samt Eco drive.. Ca 43mm stora och super titan..