• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur mycket begär man för en Citizen med en repa på glaset. Jag tänkte 1000kr
20251202_124813.jpg

Svår prissättning tycker jag på dessa, själv sålt en i nära nyskick för 1.5k för ca 1.5år sedan. Men inte heller supervanliga, och mkt kvalité även fast repan nog stör några. Tycker det är en trevlig klocka som både är udda och extremt skön att bära pga vikten 🙂

Fick nyligen min första Citizen, en Promaster NY0040-09E, som verkligen har blivit en ny favorit i samlingen. Så pass nöjd att jag nu har börjat snegla på ytterligare en modell i samma familj.

Tänkte därför höra lite försiktigt om det möjligen finns någon här i tråden som råkar ha en Citizen NY0040-05W, även kallad full lume, som inte används så mycket längre. I så fall vore jag väldigt intresserad av att köpa den och tar gärna en dialog via PM. Oavsett kul att läsa och lära mer om Citizen här i tråden!

f859bb0f-c4e6-4c60-9e03-12f64376e6e2.jpg

Fick nyligen min första Citizen, en Promaster NY0040-09E, som verkligen har blivit en ny favorit i samlingen. Så pass nöjd att jag nu har börjat snegla på ytterligare en modell i samma familj.

Tänkte därför höra lite försiktigt om det möjligen finns någon här i tråden som råkar ha en Citizen NY0040-05W, även kallad full lume, som inte används så mycket längre. I så fall vore jag väldigt intresserad av att köpa den och tar gärna en dialog via PM. Oavsett kul att läsa och lära mer om Citizen här i tråden!

f859bb0f-c4e6-4c60-9e03-12f64376e6e2.jpg
Välkommen till Citizen träsket 😀 jag har också hittat hit för ett tag sedan 😉.

Jag har en full lume, som jag köpte här på KS, min är tyvärr inte till salu…då jag gillar den för bra just nu. Men bara att hålla ögonen öppna så kommer en säkert.
IMG_3216.jpeg
IMG_3217.jpeg

Välkommen till Citizen träsket 😀 jag har också hittat hit för ett tag sedan 😉.

Jag har en full lume, som jag köpte här på KS, min är tyvärr inte till salu…då jag gillar den för bra just nu. Men bara att hålla ögonen öppna så kommer en säkert.
IMG_3216.jpeg
IMG_3217.jpeg
Tackar! :D Riktigt fint exemplar du hittade! Du gör helt rätt i att hålla hårt i den. Ja precis, jag får hålla ögonen öppna ifall det dyker upp något i köp & sälj-tråden 😉

Tillbaka
Topp