• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu vet jag inte exakt vilket spänne du har, men de länkar från Citizen jag haft med justerbar clasp har fungerat så att den går att skjuta in utan att trycka på knapparna, precis som på Certinas dykare.

Edit. Som den här, på Fujitsubo.
16305.jpg

Precis så jag menar (samma spänne fast i stål). Då ska det alltså vara så. Dock lustigt då den borde låsa för att undvika att den åker in vid användande typ går emot något 🤔

Har en fråga gällande Citizen NB-1060. Är det bara import som gäller på den, verkar inte vara någon butik i landet iaf som säljer dem? Någon som annars vet vart man kan få tag på en?

Bilagor

• 30201353-36v9att10qa9dojrif1e53pt-ExtraLarge.jpg
    30201353-36v9att10qa9dojrif1e53pt-ExtraLarge.jpg
    110.6 KB · Visningar: 8
Har en fråga gällande Citizen NB-1060. Är det bara import som gäller på den, verkar inte vara någon butik i landet iaf som säljer dem? Någon som annars vet vart man kan få tag på en?
Går fint att handla på chrono24, se bara till att det är en säljare med goda referenser. Räkna in att du åker på moms och tullgavgift också. Sist jag handlade från Japan hade jag klockan på 3 dygn.

Tillbaka
Topp