Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som vet något mer om denna tro? Den verkar inte vara i något vidare skick direkt.Har lite frågor om denna Promaster som jag ärvde av pappa.
Har ingen vidare koll på dessa så undrar lite om det går att säga något om årtal och sådär.
Spännet (och läderbandet) känns life udda.
Kan inte heller röra bezeln då den verkar sitta stenhårt.
Tänkte om det är värt att fixa till den lite och använda den då jag inte har nån riktig beater själv.
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Skulle kunna vara en Citizen Promaster 5510-H13219 kanske
Edit igen: snarare en Citizen Promaster 6870-H12441
Har kollat på dem. Verkar bra och inte så dyra.Denna var ju inte dum! ”Lite” Moser över den (eller mkt)…
Riktigt bra! Specifikt den färgen. Dock brukar jag ogilla starkt när man printar grejer på undersidan av glaset… Med det sagt, får väl försöka få mina händer på ett exemplar att se om det stör på just denna. Allt annat är ju grymt!Denna var ju inte dum! ”Lite” Moser över den (eller mkt)…
Näe tyckte inte det heller, kanske får ur&penn in dem någonstans. Brukar ha bra priser på citizen och typ 15% om man blir medlemHar kollat på dem. Verkar bra och inte så dyra.
Näe tyckte inte det heller, kanske får ur&penn in dem någonstans. Brukar ha bra priser på citizen och typ 15% om man blir medlem![]()
Öh, kan jag köpa en Citizen supertunna the one från ur och penn med rabatt alltså kanske?
Hade ingen aning.
Ska kolla in hemsidan mer detaljerat imorgon. Tack för tipset.
To good to be true.Gäller visst inte citizen längre…. När jag blev det fick jag 15% på en Aqualand men var några år sedan![]()
Ny citizen in, navihawk i den bra storleken 40mm. Pin and collar fixar man inte i tveksam belysning så fick bli ett mn-band… också bra![]()
![]()
![]()
Dunderkul klocka. Ett riktigt superfynd.Insåg så sent som idag att det här loppisfyndet ju har Promaster-loggan
![]()
Kallas tydligen för Sporte Wind Jack!
![]()
Impactful Face | CITIZEN DESIGN
A major feature of this model is its timer function, which is specifically designed for windsurfing and yacht (dinghy) races. The development involved designers with actual yacht racing experience, focusing on making the watch easier to use and read. The digital display shows the most important...www.design.citizenwatch-global.com