Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst klocka. Har sålts flera på forumet. Tror jag sålde min för runt 3, men då var den i gott, renoverat skick.
Ta en extra funderare om du istället inte vill renovera den och använda. Det är en trevlig klocka med skaplig kvalitet som går att få till en vettig bruksklocka.
Du får nog uppåt 1500 för den som den är.Tack. Ja den är lite rolig. Den snurrar på och håller tiden helt ok. Den ser risigare ut än vad den är bla pga lumen lossnat från visarna.
Jag känner däremot att jag inte har någon användning för den och är inte tillräckligt intresserad av den heller. Kanske fixa den och sälja den för några kr.
+1Du får nog uppåt 1500 för den som den är.
Ja precis, de är väl de mest eftertraktade. Men trevlig modell ändå, ganska nätt diameter har jag för mig.+1
Sedan är det väl mer mrp.sa citys som är mer populära?
Rätt trevliga sifferindex på den där dock.
Jo lite nättare (37mm?), men även äldre vilket är positivt. Dock ofta inte skruvad krona eller uni-directional bezel som de andra. Kul kontorsdykare.Ja precis, de är väl de mest eftertraktade. Men trevlig modell ändå, ganska nätt diameter har jag för mig.
En referens. Jag gillar den, och bra kvalité enligt mig.
Mkt bra! Håller med dig och en av mina favoritklockor.Gillar/finns bra potential i vissa av dessa City-dykare, gillar kreativa val av visare bl a som verkar vara lite ömtåliga, ofta skadade/utbytta, en possitiv bekantskap som helhet och fortfarande prisvärda och användarvänliga i dagens "tjänapengarpåklockor" tid
iof väldigt fin. Kanske måste jag renovera min trots allt.
Fanns denna alltså med både mrp.sa boett och den du har?Min gamla blå.
Den där med lite smör på...Även jag har en City jag håller kär. Lite annan boett än vad som visats upp i tråden men en klar keeper. Superskön, kul och svensk anknytning
Mkt fint skick på din! Jag har inte datumbubbla eller samma krona som du har. Har du en aning om vad som är original på dessa?
Om jag får gissa är båda original mtp skicket men är inte säker.Mkt fint skick på din! Jag har inte datumbubbla eller samma krona som du har. Har du en aning om vad som är original på dessa?
Spännande. Du har samma glas som @bernoulli men samma krona som jag har på min på sista dykarenNågra halvroliga Citydykare jag haft...