• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

City

CarlR

Basic
Hej

Någon som har en uppfattning om det finns något som helst värde i den här?
Ärvt av morfar så den har visst emotionellt värde men skulle hellre omsätta till något användbart :)

MVH/ Carl
IMG_5985.jpg

Schysst klocka. Har sålts flera på forumet. Tror jag sålde min för runt 3, men då var den i gott, renoverat skick.
Ta en extra funderare om du istället inte vill renovera den och använda. Det är en trevlig klocka med skaplig kvalitet som går att få till en vettig bruksklocka.

Tack. Ja den är lite rolig. Den snurrar på och håller tiden helt ok. Den ser risigare ut än vad den är bla pga lumen lossnat från visarna.
Jag känner däremot att jag inte har någon användning för den och är inte tillräckligt intresserad av den heller. Kanske fixa den och sälja den för några kr.

DSC04138.JPG
Gillar/finns bra potential i vissa av dessa City-dykare, gillar kreativa val av visare bl a som verkar vara lite ömtåliga, ofta skadade/utbytta, en possitiv bekantskap som helhet och fortfarande prisvärda och användarvänliga i dagens "tjänapengarpåklockor" tid

edit; en tydligare bild på
DSC04394.JPG

Senast ändrad:
Gillar/finns bra potential i vissa av dessa City-dykare, gillar kreativa val av visare bl a som verkar vara lite ömtåliga, ofta skadade/utbytta, en possitiv bekantskap som helhet och fortfarande prisvärda och användarvänliga i dagens "tjänapengarpåklockor" tid
DSC04138.JPG
Mkt bra! Håller med dig och en av mina favoritklockor. :)

CarlR har etablerat en Citypost, det ska du ha tack för, väldig fina ur, Omegakvalité till en låg peng. Dessutom svensk anknytning.... inte illa !!

Ja, dom kom med denna boett innan man taggade upp till City Professional. Det blev då en komplett äkta dykare med den fina mrp.sa boetten.

Tillbaka
Topp