Grymt bra!Long time no see! Min enda City just nu, den allra bästa enligt mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra!Long time no see! Min enda City just nu, den allra bästa enligt mig
Den är grym, hade på min igårLong time no see! Min enda City just nu, den allra bästa enligt mig
Lätt bästa modellen city släppt.Long time no see! Min enda City just nu, den allra bästa enligt mig
Helt enig! Quartz får duga, man tager vad man haver Å andra sidan är den alltid redo och visar tiden korrekt när man plockar upp den!Lätt bästa modellen city släppt.
Men strået vassare med Automatisk verk.
Kanske denna, även om inte exakt lika. https://www.bukowskis.com/sv/lots/1246179-city-armbandsur-37-mmNågon som vet vilken modell denna tavla tillhör?
Jag!Någon här som slog till på den här?
Jag!Någon här som slog till på den här?
Härligt, kul att se!Klockan köpte jag på Tradera förra veckan, putsat glaset lite och satt på ett sjysst band. Ska servas tids nog! Men jäklar vad fin den är
Härlig trio !!Blåser lite liv i denna tråd!!
Well played sir
En Fyrling får det bli då, så det händer något mer i tråden //