Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina, grattis till nytillskottet.Numera finns det en City-duo i klocklådan
Stort tack! Har länge suktat efter en Professional med quartz, och till slut så hittade jag rättFina, grattis till nytillskottet.
Ja vem vill inte ha en City dykare, har suktat efter en länge men det har alltid fallit på att jag är för seg eller för snål. Vi får se vad 2022 bär med sig, kanske hittar man en till slut...Stort tack! Har länge suktat efter en Professional med quartz, och till slut så hittade jag rätt
Men nu vill jag ha en gul också
Ställer mig i ev kö då ifall tanke övergår i handlingMin City dubbel. Hade funderingar på att släppa den högra ett tag sen börjar ni posta massa i tråden och då gillar jag ju vad jag ser
Stort tack för tipset! Jag har pratat med dem nu och väntar på bilder m.m.Då jag beslutat lägga stålarna på andra tråkigare saker kan jag avslöja att Haga Antika tider vid Järntorget har en quartzare, gul tavla, mrpsa för 4200 men det borde gå att pruta lite kanske. Vill man pruta bör man dock besöka butiken vid 11 eller vid 17 då ägaren brukar vara på plats. Han som sköter ruljansen i övrigt vill inte ta några prisdiskussioner.
Kul om den hamnar här ändå. Jag kommer iofs ångra mig varje gång jag ser denStort tack för tipset! Jag har pratat med dem nu och väntar på bilder m.m.
Fasen du var snabb, måste ha kommit fram precis efter dig, för fick svar att det var en som precis hade ringt om denStort tack för tipset! Jag har pratat med dem nu och väntar på bilder m.m.
Så det var du. Jag pratade precis med dem igen och då sa de att en till hört av sig efter mig haha!Fasen du var snabb, måste ha kommit fram precis efter dig, för fick svar att det var en som precis hade ringt om den
Uppskattar tipset mycket och du kan få första tjing om det blir jag som köper.Kul om den hamnar här ändå. Jag kommer iofs ångra mig varje gång jag ser den
Jag har varit inne och klämt och jag tyckte den såg bra ut.
Haha ja det måste ha varit jag då Men om den landar hos dig kommer den i bra händerSå det var du. Jag pratade precis med dem igen och då sa de att en till hört av sig efter mig haha!
Haha ja det måste ha varit jag då Men om den landar hos dig kommer den i bra händer
Annars kan jag hämta. Jobbar ett stenkast bort.Vi får se, jag hoppas att det blir så. De ska skicka några bilder och jag löser någon som hämtar upp den.
Det vore supersnällt! Vi hörs på PM.Annars kan jag hämta. Jobbar ett stenkast bort.
NoteratStäller mig i ev kö då ifall tanke övergår i handling
Grymt! Jag hoppas priserna inte förändrats för mycket, hittade min första City dykare på loppis för 450:-Noterat
Låter spontant rätt dyrt. Det är ju nästan lika mycket som jag gav för min Enicar Sherpa OPS.Grymt! Jag hoppas priserna inte förändrats för mycket, hittade min första City dykare på loppis för 450:-
Bara med typ 1000% dåGrymt! Jag hoppas priserna inte förändrats för mycket, hittade min första City dykare på loppis för 450:-
Ja vet! Så nu är tanken att få tag på en, sitta på den några år o hoppas på några tusen procent tillBara med typ 1000% då
Kul att du kör så mkt vintage numera. Den där på blått tropic (valde variant men såklart vintage) är given midsommarklockaIdag kom den!
Det känns mycket roligare faktiskt. Trevliga klockor och en vettig prisnivå.Kul att du kör så mkt vintage numera. Den där på blått tropic (valde variant men såklart vintage) är given midsommarklocka
Mycket bra.Idag kom den!
Stort tack Jerka!Mycket bra.
Äsch, går ju förbi just det stället och kollar skyltfönstret ganska ofta, sur miss! Men grattis till en fin quartzare, mkt fin diskret patina på tavlan.Idag kom den!