Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, bra köp, så jäkla bra dom där.
Tack!! Ja verkligen, kan starkt rekommenderaSnyggt, bra köp, så jäkla bra dom där.![]()
Haha, ja nog skulle man vilja haft en sån, men som det ser ut är det fler som letar efter dessa godbitar...Tack!! Ja verkligen, kan starkt rekommendera![]()
Grattis igen, riktigt roligt att du köpte!
Stort grattis, de är grymma de där! Min quartzare hälsar
Det orange bandet med dem oranga visarna varTestar lite gummin!
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med om att det blev lite coolt.Det orange bandet med dem oranga visarna var![]()
Grym bild som riktigt bra visar hur galen tavlan är på dessa. Finishen på tavlan kan man ju diskutera dockDen gula tavlan är verkligen cool. Så glad att jag fick tag på en!
![]()
Vad är det för gummin? Ser trevliga ut!Testar lite gummin!
![]()
![]()
![]()
![]()
Välkommen till City-gänget! Riktigt fin den därKass bild men ändå. Min Owgmarch ligger pyrt till nu.
![]()
Roligt att du köpte den!Idag utökades City-familjen med en till kronograf
![]()
![]()
Stort grattis! Bra pris tycker jag att det var med.Kass bild men ändå. Min Owgmarch ligger pyrt till nu.
![]()
Tack! Jag är nöjdStort grattis! Bra pris tycker jag att det var med.![]()
Jag tror ingen vet till 100% men de jag har sett inklusive min egen har en rund liten lume på sekundvisaren. På den senare modellen som kom på 70-talet var det dock rektangulärt som på din men då var det en annan boett. Det kan säkert finnas variationer på både det, vridring, glas m.m.Tack! Jag är nöjdÄr det nån som har koll på vilken sekundvisare som är orginal? Gillar verligen den här kantiga men har inte sett den på nån annan.