S
Staafen
Guest
Tack! Jag tycker att det var ett helt ok exemplar faktiskt.Äsch, går ju förbi just det stället och kollar skyltfönstret ganska ofta, sur miss! Men grattis till en fin quartzare, mkt fin diskret patina på tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag tycker att det var ett helt ok exemplar faktiskt.Äsch, går ju förbi just det stället och kollar skyltfönstret ganska ofta, sur miss! Men grattis till en fin quartzare, mkt fin diskret patina på tavlan.
Grattis gubben! Helt klart en grymt frän klockaIdag kom den!
Tack min vän!Grattis gubben! Helt klart en grymt frän klocka
Klart att du ska köpa en City, vad roligt!Fan va sugen man är på en CITY.
Hade ögonen på den gula som var på Pete & Harry (glad att den hamnade på KS) men kom aldrig till skott!
Låt jakten börja (mao om någon vill avyttra så vet ni vart jag finns)
De är dock inte lätta att hittaKlart att du ska köpa en City, vad roligt!
Jorå, man går på bara på stan lite, kollar skyltfönstren, och där ligger de. Det finns en City för alla om vi letar tillsammans.De är dock inte lätta att hitta
Hojta om du ser enJorå, man går på bara på stan lite, kollar skyltfönstren, och där ligger de. Det finns en City för alla om vi letar tillsammans.
Mycket bra!Det var sommar och sol…
Oj, häftig samling,Det var sommar och sol…
Man känner fan doften av kaprifol. Snygg lineup!Det var sommar och sol…
Måste va tårna?Man känner fan doften av kaprifol. Snygg lineup!
Tur man inte jobbar med inköp. Skulle köpa vad som helst av en säljare med en City.Var på kundmöte med Cityn idag.
Blev nyfiken, vad visar siffrorna?Denna borde väl passa i City-tråden
Den 38 januari, datumet består av 2 ringar en ental och en tiotal, justeras med en liten knapp kl 2. Jag var på gång att ställa den rätt men tröttnade på 38 som var lite udda tyckte jag. Man måste köra hela 30-talet för att komma till 01Blev nyfiken, vad visar siffrorna?
Bravo Cityboys and Girls, runt hela landet !!Blev klockbyte vid halvtid idag.