Vinterdykarn
KS Explorers Club
Fastnade i ett möte. Tar nya tag inför nästa v. Inte fotoläge nu men dagens var min tvåtons Explorer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ser vi fram emot bilder på en Explorer i tvåton.Fastnade i ett möte. Tar nya tag inför nästa v. Inte fotoläge nu men dagens var min tvåtons Explorer.
Jag hade kört på helguldaren, den nedre. Är du stekare? Om inte blir du en per automatik när du bär den.Tydligen limiterad upplaga. Den andra är härligt stekig.
Guld å bling är alltid trevligt, ...Kanske är det en yrkesskada. Även om det nu bara handlar om fuskguld. Den nedre håller ju också för 20 atm. Vi får se, den kostar lite mer. SKV säger också att de ska ha lite extra tilldelning den 12:e.Jag hade kört på helguldaren, den nedre. Är du stekare? Om inte blir du en per automatik när du bär den.
Då ser vi fram emot bilder på en Explorer i tvåton.
Jag är nöjd.
Inte från idag (då det är för mörkt) men samma dinka.
Snyggt! Var ju helt rätt storlek för dig. Nu kan du ut och stekaOnsdagens liveköp
Ja den sitter som en smäck! Skulle säga att den bärs något större än en DJ36. Väldigt nöjdSnyggt! Var ju helt rätt storlek för dig. Nu kan du ut och steka
Njae.@Vinterdykarn
Är det inte en sån här frän du har?
Omega Seamaster Titan/guld
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-09-04 09:15:22. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Varmare än 18 grader i vattnet? Var 31 grader i luften idag här ändå.Dagens pool-G
Och kvällens Yatsy-G
Skulle gissa på 27-28grader i poolenVarmare än 18 grader i vattnet? Var 31 grader i luften idag här ändå.
Japp!En sådan ni pratar om @Mic1 ?
Provade den förra sommaren i Helsingfors har för mig att de skulle ha 13500 euro