GRATTIS på din dagKör ihop sig ikväll igen familjen bestämde att de skulle fira min födelsedag idag, så kommer inte in ikväll heller här kommer dock kvällens klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GRATTIS på din dagKör ihop sig ikväll igen familjen bestämde att de skulle fira min födelsedag idag, så kommer inte in ikväll heller här kommer dock kvällens klocka
Den är man ju sugen på. Hur är spännet? Enda punkten som fått kritik vad jag hört.Kwellenz
Ja du, jag tycker det är helt OK ändå!Den är man ju sugen på. Hur är spännet? Enda punkten som fått kritik vad jag hört.
Vilken? Paddlade med en Citizen på armen idag. Bra grejor.Näpp, hann inte in... Kanske lika bra, hes som en kråka. Hade hoppats på att få prata lite Citizen, som jag funderar på att köpa en, ny... Och en helt ny, det händer ju nästan aldrig hos mig.
Funderade faktiskt lite på en sån, ...också.Vilken? Paddlade med en Citizen på armen idag. Bra grejor.
Den översta var riktigt snygg. Guldiga urtavlanFunderade faktiskt lite på en sån, ...också.
Men mer på NB6059-57P och
NB6069-53H. Jag har ju trumfkortet att kunna handla hem som ÅF.
Tydligen limiterad upplaga. Den andra är härligt stekig.Den översta var riktigt snygg. Guldiga urtavlan