Tempos Lux
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar Àven att du matchar spÀnnet med on/off knappen pÄ fjÀrrkontrollen, det tyder pÄ fingertoppskÀnsla!Old news för en del. Men sÄhÀr ser vÀrldens juligaste strap ut.
Glöm inte berÀtta hur det gick med dina 10 lotter senBra snack ikvÀll
Glöm inte bingolotto
#sosselotto
Exakt! Det var en avgörande del i kravspeccenGillar Àven att du matchar spÀnnet med on/off knappen pÄ fjÀrrkontrollen, det tyder pÄ fingertoppskÀnsla!
MÄste ju sÀga att Dimen oxÄ matchar snyggtExakt! Det var en avgörande del i kravspeccen
SkarpögdMÄste ju sÀga att Dimen oxÄ matchar snyggt
SĂ€gs sĂ„Hmmm. Ăr det inte av en hĂ€ndelse onsdag idag igen??
Wow, den dÀr skulle jag verkligen vilja ha.Tack för ikvÀll! Jag ger mig nu. BÀsta med 2021 Àr att jag hittade en Polerouter Sub i fint skick och till ett rimligt pris. En sÄn har jag letat efter i ett par Är, sÄ det kÀndes kul att Àntligen fÄ hem. Dessutom med tillhörande originallÀnk frÄn Gay Freres
Katalogbild frÄn 1965
Synd att ljud & bild hackar!YouTube med Amorell
Jag pratar om Kurono Tokyo
VĂ€tske/oljefylld??Dagens konstiga klocka