Avinstallerar Clubhouse nu, hörs kanske någon annan gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. OljefylldVätske/oljefylld??
Du får kasta upp en bild på din Baby-Gsamling nån gång vetjaBra snack idag!
#rätthållKul att lyssna ikväll. Hade inte möjlighet att prata själv. Blev precis som @Wasabi sugen på en 5513. Ni, och då tänker jag framförallt på @Berns och @Zorin , håller på att dra ner mig i vintage träsket. Efter förra veckan blev jag tvungen att köpa en ny speedy med tritium efter som jag bara hade en sån där nyare 005a. Helt fel
Här bor dem, underskattad modellDu får kasta upp en bild på din Baby-Gsamling nån gång vetja
Tycker jag känner igen en därHär bor dem, underskattad modell
Samlar du PRO TREK också? Jag har några skumma som säkert skulle passa in. Tänker speciellt en fågelskådarvariant med en kiwi på displayen. DMa om så är fallet så ska jag rota lite i katakomberna.Här bor dem, underskattad modell
Måste bara ge dig sån jäkla cred @Sthlm-Nicklas att du går din egen väg och verkar strunta i ”gängse normer” och går på det du verkligen gillar själv. Vilken annan person samlar på Baby-G’s och Patek Ellipse liksom?Här bor dem, underskattad modell
Tack, man måste vara lite konstigMåste bara ge dig sån jäkla cred @Sthlm-Nicklas att du går din egen väg och verkar strunta i ”gängse normer” och går på det du verkligen gillar själv. Vilken annan person samlar på Baby-G’s och Patek Ellipse liksom?
Helt underbart!
Alla är konstiga. Vi jobbar bara olika hårt för att dölja det. Och det kommer från en som har gett upp…Tack, man måste vara lite konstig
AP-bra ju