Missade sist pga Covid och gången innan dess eftersom jag var i London och olackade upp ett par klockor, och Covid? Är det något planerat ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj då. Lider av samma grej på denna Piccachu som sagt
Göta Ur & Smycken tydligen (på Götgatan i Sthlm)Den här ikväll och tidigare idag. Lyssnade endast ikväll, funkade det också. Vem på Götgatan fixade Aqualands @Zorin? Har en kollega som behöver fixa sin.
Missade tyvärr denna på tradera idag.
Min kommer väl antagligen nästa påsk med snigelfrakt från Australien…
Skulle inte reagerat om jag fick hem den istället. Typ sammaMissade tyvärr denna på tradera idag.
Brukar inte gå igång så mycket på dessa men den här var ju galet läcker.Min kommer väl antagligen nästa påsk med snigelfrakt från Australien…
Brukar inte gå igång så mycket på dessa men den här var ju galet läcker.
Tack vare @Fliegerchronograph🚁 fina bilder på sin som jag började jaga en liknande. Ingen lätt referens att hitta och med lite pepp från @roosterman så var det bara att slå till när tillfället uppenbarades…Brukar inte gå igång så mycket på dessa men den här var ju galet läcker.
Fick seikon sig en flygtur eller hur hamna den där? Den har väl passande kläder för ändamålet vilket borde stärka min tes.Den här ikväll och tidigare idag. Lyssnade endast på Clubhouse ikväll, funkade det också. Vem på Götgatan fixade Aqualands @Zorin? Har en kollega som behöver fixa sin.
Den är svincool för att den är lite för mycketVet inte riktigt hur jag hamnade i denna tråden, men här är jag! Har denna själv, du kan ha en tävling i hur många som tycker den är svincool och ja, de som tycker den är lite för mycket. Håll räkningen!
Precis såDen är svincool för att den är lite för mycket
Precis! Och faktumet att du förmodligen kan låta försvaret köra över denna ”legoklocka” med samtliga stridsfordon utan problem gör den lite coolare ocksåDen är svincool för att den är lite för mycket
KörNej men hoppsan. Det blev visst onsdag igen.
Vad tror vi om lite klubbhusande ikväll?