Skall försöka att delta men det är som vanligt beroende på hur många Stockholmare som vill gå på min krog ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Sensational Result”Idag ska jag försöka dyka upp. Jag vill prata om auktionen som havererade igår.
Vi håller på Löven eller hurKan eventuellt medverka lite mot slutet ikväll om hockeyn inte går till över-TID.
Vilken skönhet!Dagens nyköp
Älskar den där! Bra köp!Dagens nyköp
Riktigt snygg!Dykare, Flieger, Dresswatch? Nej! Tyskt? Jawohl!
Rejält med Max Bill vibbar på denna. Toppklass i min bok.Dykare, Flieger, Dresswatch? Nej! Tyskt? Jawohl!
Stämmer in i kören. Superfin!Dagens nyköp
Tack, gillar både Speedy och bruna urtavlor så det blev en bra kombo!Vilken skönhet!
Tack! Ed White är min favoritreferens bland Speedys. Haft min förra sen 2015 och hade aldrig sålt den för något annat än en bättre likadan. Ska bara byta till tidskorrekt krona nu så är den komplettÄlskar den där! Bra köp!
Stort Grattis! Jag har aldrig provat en bättre Speedy än den där.Tack, gillar både Speedy och bruna urtavlor så det blev en bra kombo!
Tack! Ed White är min favoritreferens bland Speedys. Haft min förra sen 2015 och hade aldrig sålt den för något annat än en bättre likadan. Ska bara byta till tidskorrekt krona nu så är den komplett
Har kompisar som har/har haft några riktigt fina Speedys, bl.a. Ultraman och en NOS 2998 men hade inte vågat bära dom till vardags med tanke på skicket så denna är perfekt.Stort Grattis! Jag har aldrig provat en bättre Speedy än den där.
Riktigt schysst och bra foto i vanlig ordningKvällens.
Ja det är det som gör den extra bra.Har kompisar som har/har haft några riktigt fina Speedys, bl.a. Ultraman och en NOS 2998 men hade inte vågat bära dom till vardags med tanke på skicket så denna är perfekt.