Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OtippatHoppsan
Den där var ju skitcoolRaymond Weil Don Giovanni min andra gökunge
Trots att det inte är en G-shockOtippat
Ja varför inte? Det känns ju aktuellt.MIsstänker att det blir Kaplans-snack imorgon?? @Berns ?
Såg du inte mig när jag viftade med spaden???Ja varför inte? Det känns ju aktuellt.
Vilka rollar ropade du hem?
Löst snack om dina nyaste klockköp?Vad avhandlas ikväll?
Löst snack om dina nyaste klockköp?
Här kommer kvällens G-shock iaf
Very nice. How much?Min klocka för kvällen, Junghans.
Ikväll är det den "bästa" onsdagen!Hej alla clubhousare.
För andra veckan i rad har jag missat vår veckosession. Jag har nu lyssnat på inspelningen och det känns härligt att få ta del av er diskussion i efterhand. Nästa vecka är jag på igen och låter inte jobbet komma emellan.
När Fredrik kom igång att prata om Omega kände jag att vi kanske borde ha ett Omegaavsnitt i närtid. Jag gillar diskussionen idag så jag tror att vi inte behöver avgränsa det mer. Jag gillar den öppna dialogen.
Vi ses bästa onsdag
/Mattias
Bra fråga. Låt oss höra med våra klippor: @roosterman @Berns @Wasabi.Ikväll är det den "bästa" onsdagen!
Vad står på menyn då?