Något ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gnaget spelar ju inte idag!Sen matchstart ikväll så räkna inte med mig denna gången.
Dela med dig av ditt cmore kontoSen matchstart ikväll så räkna inte med mig denna gången.
Är det inte de?Är det onsdag?
Bry dig inte om @Staafen . Det är en botÄr det inte de?
Jo tack! Det förstod jag redan vid förra årets OWGM, skitjobbig och taskiga memesBry dig inte om @Staafen . Det är en bot
Hopp in i rummet nu vetjaJo tack! Det förstod jag redan vid förra årets OWGM, skitjobbig och taskiga memes
Ett par såna här MÅSTE du bara ha när du swishar fram på denna därOkynnesköp... Specialized Sirrus Elite. Smidig och trevlig för pendling.
Skall nog vara ref 94200
Ref 92400 up for grabs
skall nog vara 94200
Ref 92400 up for grabs
Helt rätt. Jag redigerar mitt inläggSkall nog vara ref 94200
skall nog vara 94200
Dela med dig av ditt cmore konto
Nästa onsdag kommer KarlJohan Auktioner med @Anders Forsberg vara med och prata om hur det är att starta auktionsbyrå
Trevligt Ska bli riktigt intressant!Det blir ett lättare 3,5-timmarssymposium som jag valt att kalla "Varför man som medelålders-ish man inte ska välja att starta upp auktionshus om man har nån som helst behov av att också ha en fritid".
Skämt åsido, det ska bli riktigt skoj!
Blir också mitt första Clubhouse-gig.
Jag är minst lika intresserad av bilar än så länge.Trevligt Ska bli riktigt intressant!
Vi får klura ut en massa bra frågor till dig tills dess
Jag försökte vända in det på dina bilar istället , men dom andra är mer intresserade av klockor av nån lustig anledning