• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Clubhouse

bag

Panerai
Denna retro-shock gillar jag 👀
Screenshot_20220810-212540_Tradera.jpg
 

Curler2 đŸ„Œ

Vacheron
Pledge Member
@Fliegerchronograph🚁
Vad hette medlet för polering av mineralglas? Kan nog inte se chatten lÀngre...

Ifall du inte redan hittat den hÀr trÄden,

 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tjohooo. Blire nÄt klubbhushÀng ikvÀll??
Jajjemen!
HĂ€r Ă€r lĂ€nken till rummet😉
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Och veckans boktips, den första i en serie om flera. GÀrna som ljudbok med Reine Brynolfsson som upplÀsare.

8D585415-6C12-4E44-AEA3-0FAF365D6D3B.jpeg
56AB39CC-75D3-4A82-8C85-B8D6C95C6E6F.jpeg

Den bokserien Àr riktigt bra! Och jag hÄller verkligen med om att Reine Brynolfsson lÀser in den med bravur.
Driver ni?? Jag Àlskar verkligen bokserien om A. Modin Àven jag. Har samtliga inbunda och lÀst 2 ggr. Men Reine som upplÀsare Àr bland det sÀmsta jag varit med om!! NÀtt och jÀmnt att jag pinade mig igenom hans upplÀsning! Och dÄ gillar jag ÀndÄ Reine riktigt mycket som skÄdis. Men aldrig en bokjÀvel till jag lyssnar pÄ som han fÄr förstöra.
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Reine som upplÀsare Àr bland det sÀmsta jag varit med om!! NÀtt och jÀmnt att jag pinade mig igenom hans upplÀsning! Och dÄ gillar jag ÀndÄ Reine riktigt mycket som skÄdis. Men aldrig en bokjÀvel till jag lyssnar pÄ som han fÄr förstöra.

Ett bevis pÄ att smak Àr högst personlig, vem hade du önskat lÀste upp böckerna om du fick vÀlja fritt? NÀr det gÀller bokseriens förtrÀfflighet Àr vi ju i alla fall överens.
 
Topp