• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Kvällens
A4C982C7-9F59-4402-A8B2-4E998C91D9F8.jpeg

Ett bevis på att smak är högst personlig, vem hade du önskat läste upp böckerna om du fick välja fritt? När det gäller bokseriens förträfflighet är vi ju i alla fall överens.
Så är det. Vet faktiskt inte vem som skulle göra det bäst?! Men jag tror nog att både Jonas Malmsjö och Stefan Sauk skulle göra det riktigt bra?! Tror deras inlevelse och röster skulle göra böckerna rättvisa.

Finns ju en massa bra appar för sånt. Lightroom, Snapseed, Photo Editor osv. Bara att ladda ned och experimentera.

3B47B5C7-665C-41D5-B7CD-097A73D2087A.jpeg
Jo det såklart. Men tror faktiskt att problemet kan sitta i utrustning i just detta fallet och det går säkert att lösa med Photoshop också. Men jag ska testa med en annan kamera. Vissa färger är svårare än andra att fånga beroende på ljusförhållanden o.s.v.

I dina exempel blir färgtonen för röd det ska dra mer åt rosa. Behöver justera kronografvisaren separat för att göra den rättvis.

Länk till Rochet, där de finns att se publikt

Länk till Rochet, där de finns att se publikt
De i länken är ju en av mina underleverantörer, så är det något där som intresserar, band eller annat... PM:a så kollar jag upp lite och kan ge lite bra "KS-priser".

Tillbaka
Topp