• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Clubhouse

Kör något diskret ikväll!

20221005_204955.jpg

20221005_205042.jpg
 
Är inne i en galen köpperiod just nu. 🤔🙃😬
Vem löser terapi ikväll? 🤣
En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.
Det var mycket kul när man var ung och -ibland- dum, och mycket användbart i mitt nuvarande liv som säljare av premiumprodukter.

Jag kan heja på dig. De kallar mig August ”Enabler” Strindberg.
 
En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.
Det var mycket kul när man var ung och -ibland- dum, och mycket användbart i mitt nuvarande liv som säljare av premiumprodukter.

Jag kan heja på dig. De kallar mig August ”Enabler” Strindberg.
Min taktik är kvantitet över kvalitet. Eller iallafall prisvärt över lyx. Ska mer till för att hamna hos inkasso.
 
Är inne i en galen köpperiod just nu. 🤔🙃😬
Vem löser terapi ikväll? 🤣

Bäst lämpad är nog @Limeee som kan få dig på andra tankar. Han köper och säljer knappt nånting…

Haha ja jag är nog perfekt lämpad för uppdraget! Om inte annat kan hjälpa så att du åtminstone känner att ”det finns de som har det värre”😂
Enklaste lösningen är väll att @Limeee köper och tar över dina klockor?
 
En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.
Det var mycket kul när man var ung och -ibland- dum, och mycket användbart i mitt nuvarande liv som säljare av premiumprodukter.

Jag kan heja på dig. De kallar mig August ”Enabler” Strindberg.
"Omoraliskt stöd" at its best!:D
 
Tillbaka
Topp