Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är drakläder, äkta japansk eldsprutande drake.Eftersom det snackades band o alligatorband kan man ju gå helvilt o köra äkta alligatorband... kanske inget som passar alla klockor dock!
Från independent-eventet
Bäst lämpad är nog @Limeee som kan få dig på andra tankar. Han köper och säljer knappt nånting…Är inne i en galen köpperiod just nu.
Vem löser terapi ikväll?
Är inne i en galen köpperiod just nu.
Vem löser terapi ikväll?
Haha ja jag är nog perfekt lämpad för uppdraget! Om inte annat kan hjälpa så att du åtminstone känner att ”det finns de som har det värre”Bäst lämpad är nog @Limeee som kan få dig på andra tankar. Han köper och säljer knappt nånting…
In och prata kvällBäst lämpad är nog @Limeee som kan få dig på andra tankar. Han köper och säljer knappt nånting…
In och bikta dig ikväll.Haha ja jag är nog perfekt lämpad för uppdraget! Om inte annat kan hjälpa så att du åtminstone känner att ”det finns de som har det värre”
En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.Är inne i en galen köpperiod just nu.
Vem löser terapi ikväll?
Min taktik är kvantitet över kvalitet. Eller iallafall prisvärt över lyx. Ska mer till för att hamna hos inkasso.En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.
Det var mycket kul när man var ung och -ibland- dum, och mycket användbart i mitt nuvarande liv som säljare av premiumprodukter.
Jag kan heja på dig. De kallar mig August ”Enabler” Strindberg.
Är inne i en galen köpperiod just nu.
Vem löser terapi ikväll?
Bäst lämpad är nog @Limeee som kan få dig på andra tankar. Han köper och säljer knappt nånting…
Enklaste lösningen är väll att @Limeee köper och tar över dina klockor?Haha ja jag är nog perfekt lämpad för uppdraget! Om inte annat kan hjälpa så att du åtminstone känner att ”det finns de som har det värre”
Jag kan ju annars klarna eller santander-a dig, såklart? Det är bra räntefria höstkampanjer på santander nu…Min taktik är kvantitet över kvalitet. Eller iallafall prisvärt över lyx. Ska mer till för att hamna hos inkasso.
Kan man använda Klarna på KS och Tradera?Jag kan ju annars klarna eller santander-a dig, såklart? Det är bra räntefria höstkampanjer på santander nu…
Lektion 1.0 i Strindbergs affärer:Kan man använda Klarna på KS och Tradera?
Typ mig då eller???Haha ja jag är nog perfekt lämpad för uppdraget! Om inte annat kan hjälpa så att du åtminstone känner att ”det finns de som har det värre”
Ja du är ju ett hopplöst fall på en annan nivå, som räknar sina klockor i kg istället för antalTyp mig då eller???
"Omoraliskt stöd" at its best!En av mina mutantförmågor som jag upptäckte när jag var väldigt ung är att jag är fruktansvärt bra på att hetsa folk till att göra saker.
Det var mycket kul när man var ung och -ibland- dum, och mycket användbart i mitt nuvarande liv som säljare av premiumprodukter.
Jag kan heja på dig. De kallar mig August ”Enabler” Strindberg.
Vad väger den? Vi pratar halvkilo minst?Kvällens fyrkantiga semi-vintage G-shock
Trillade in idag ifrån Spanien
Får vi in dig i rummet ikväll?Ja du är ju ett hopplöst fall på en annan nivå, som räknar sina klockor i kg istället för antal