Vafasen det går ju inte när ni lägger det mitt i Champions League-kvällen️Får vi in dig i rummet ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafasen det går ju inte när ni lägger det mitt i Champions League-kvällen️Får vi in dig i rummet ikväll?
Räcker det inte med att titta på det??? Så kan du lyssna och snacka med oss iställetVafasen det går ju inte när ni lägger det mitt i Champions League-kvällen️
Nu blev man avis.Kvällens.
Lägg upp bilder på den @roosterman så att @Berns får avgöra om den är äkta.Tänk att det här blev dagen @roosterman lämnade G-Shockträsket, köpte en Rolex och körde mopeden mot solnedgången.
Batteri typ till modul 465 : 361 = 361 / 362 / SR721SW / SR58 / LR721
Stort tack! Nu kan jag få igång denBatteri typ till modul 465 : 361 = 361 / 362 / SR721SW / SR58 / LR721
Står det i manualen om kooooaak-klockan flyter?En kåååwk-klåcka (Neej , jag kan inte säga ÄWW)
Och gubbrävens gamla fräning