Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@DrKlocka kanske?Ni börjar prata julklocka så jag behövde titta på min gamla favorit. Tyvärr är kronan sönder i den och min lokala uris lyckas inte hitta rätt reservdel. Vart still i 3 år nu. Blir nog att leta vidare med annan urmakare
![]()
Ja du, har man en urmakare som inte kan få tag på delar till det enda varumärket som fortfarande nyproducerar i princip samtliga delar till äldre ur är det nog dags att se sig om.Ni börjar prata julklocka så jag behövde titta på min gamla favorit. Tyvärr är kronan sönder i den och min lokala uris lyckas inte hitta rätt reservdel. Vart still i 3 år nu. Blir nog att leta vidare med annan urmakare
![]()
Då får jag göra så. Skickar ett pmJa du, har man en urmakare som inte kan få tag på delar till det enda varumärket som fortfarande nyproducerar i princip samtliga delar till äldre ur är det nog dags att se sig om.
En vacker onsdagskväll kommer vi be om att ha med dig i vårt Clubhouse-snackJa du, har man en urmakare som inte kan få tag på delar till det enda varumärket som fortfarande nyproducerar i princip samtliga delar till äldre ur är det nog dags att se sig om.
En vacker onsdagskväll kommer vi be om att ha med dig i vårt Clubhouse-snack![]()
Det kan man sägaÄr det här någon modern form av heta linjen för klockintresserade?
UngefärÄr det här någon modern form av heta linjen för klockintresserade?
Nytt urverk så har du en krångelfri klocka i många år framöver..Hittade farsans gamla quartzare. Tyvärr är den död men ska se om det kanske kanske går att få liv i den med lite kontaktspray eller annat
![]()