Nu!Om det ens blir något… @roosterman har inte startat rummet än![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu!Om det ens blir något… @roosterman har inte startat rummet än![]()
Fin! Hoppas du är nöjd. Jag får leta upp min när jag kommer hem från brödralandet i väst.Dagens tredje, kvällens andra och dagens nyförvärv. Starkt inspirerad av @Fliegerchronograph🚁 har jag nu blivit med ny klocka
![]()
![]()
Terrorist med plåtbyxor och en annan Casio med lederhosenKlockan som fick låna ut länken.
Läder från icke Casio passar bättre enligt mig.
![]()
Terrorist med plåtbyxor och en annan Casio med lederhosen
Gillar man läser på F91 kan jag varmt rekommendera Varios tillskurna läderband för Casio/Timex!Klockan som fick låna ut länken.
Läder från icke Casio passar bättre enligt mig.
![]()
Det gör du rätt i. Har kollat din insta för inspo många gånger. Funderar på vad det ska bli för band på den. Kanske ett senapsgult nato imorgonFin! Hoppas du är nöjd. Jag får leta upp min när jag kommer hem från brödralandet i väst.![]()