• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cosmo

Jag har köpt en klocka på distans. Snabbt, smidigt och raka puckar. Rekommendationer!

Köpt klocka på distans av @Cosmo. Trevligt, enkelt & leverans med kurir från Stockholm till Göteborg samma dag :) Klockan var i precis så bra skick som jag hade hoppats. Fem+ av fem stjärnor i min Goodguy-bok!

Jag har handlat av Cosmo på distans och är mycket nöjd med den snabba leveransen och den föredömliga packningen. Jag rekommenderar honom starkt.

Köpt en klocka f2f av @Cosmo .
Snabb och trevlig dialog, och jag fick t.o.m. klockan levererad direkt till min dörr! 😃
Går omöjligt att vara mer goodguy än denna herre, och jag gör mer än gärna fler affärer i framtiden om tillfälle ges 🥳

Efter att för några år sedan ha gjort en smidig bytesaffär har jag nu även sålt en klocka till @Cosmo på distans. Hur smidigt och snabbt som helst och ovanpå allt jag det blivit väldigt trevliga klockkonversationer.
Rekommenderar denne Goodguy till 100%.

Tillbaka
Topp