Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det rea-sektionen på Linnegatans hemsida du refererar till, eller gäller det i butiken?Careofcarl 20% på allt
Linnégatan 30% på allt
Allt till ordinarie pris sänks 30% vid midnattÄr det rea-sektionen på Linnegatans hemsida du refererar till, eller gäller det i butiken?
Lester kör 25% på det mesta som ligger till ordinarie pris. Den modell som du tänkte köpa kanske finns där.Skapade ett konto för att klicka hem ett par Loakes men den gubben verka tyvärr inte funka. Har handlat förut men tydligen inte skapat konto så inga rabatter för mig.
Stort stort tack! Dock hittade jag inte rätt modellLester kör 25% på det mesta som ligger till ordinarie pris. Den modell som du tänkte köpa kanske finns där.
Kod: 25OFF
Bättre rea än på hemsidan?Bäckmans Skoservice har också rea på en hel del - går att fynda Loake Export Grade i vissa modeller om man har rätt storlek.
”Oroliga tider”?Magnussons Ur i Göteborg kör ”10-15 % på nästan hela sortimentet pga oroliga tider”. Gäller både online och i butik.
https://magnussonsur.se/
avanza.se
rea på nästan allt
För tidigt enligt mig.Enig, fyndar för fullt
För tidigt enligt mig.
Helt okej ändå, för mig som är en 98a fanns det en del i början!Suitsupply har outlet nu på:
http://click.email.suitsupply.com/?...ffbbfd017468f8d5a49d2c9f40c45b1b06009c8bab562
Access code BIGOUTLET
Alltid svårt att veta, kan vara så att det aldrig passerar botten från mars också. Bäst att gå in stegvis.För tidigt enligt mig.
En svensk finans-"tuber" säger att man skall gå in i steg om 18 gånger på 18 månader, eller ännu hellre 12 på 12 månader.Alltid svårt att veta, kan vara så att det aldrig passerar botten från mars också. Bäst att gå in stegvis.