• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Då kör vi, Affes Road Trip 2016 börjar idag...

Affe hann skapa proveniens på den fina kepsen som bryggeriet skänkte till förmån för BCF. :)

WP_20160717_004.jpg

wp_20160717_004-jpg.353748

https://klocksnack.se/threads/bcf-auktion-från-hbg-gtg-n.57523/

GRYMT som fan och Hatten av för dig @Jörgen A, BCF får pengar som dom verkligen behöver! Säger bara Katjiiing :greedy::greedy::greedy::greedy:!!!

ks_g%C3%A5va-jpg.354748

Och ett riktigt härligt initiativ av dig @jabla ;)!!!!

Senast ändrad:
Tack för en underhållande roadtrip och extrakul att våra vägar korsades! :)

Välkommen norrut nästa år!

Men stort tack att du lägger ner tid på att delge dina äventyr. En fröjd att läsa och väldigt kul att höra om gemenskapen som finns på forumet. Borde vara sommar fler gånger om året :)

Tack själv, för mig så skulle det få kunna vara sommar 12 månader om året Hehe :D! Gemenskapen här på KS är grymlings!!!

Ställ bilen utanför Götet och ta bussen in till city så bjuder jag på en bira nästa år. :)

Edit: vad var det för ställe du hamnade på i Mölndal/Götet och var åt du macka?

Senast ändrad:
Ställ bilen utanför Götet och ta bussen in till city så bjuder jag på en bira nästa år. :)

Edit: vad var det för ställe du hamnade på i Mölndal/Götet och var åt du macka?

Hehe...får gör det, att hitta inne i city är helt omöjligt dessvärre! Hm, ingen aning, men @Simpatico borde kunna reda ut den frågan :D! Tack för senast, det var jätte kul att få lära känna dig mannen!

Håller med övriga väldigt kul att läsa och fixar gärna gästrum/mat öster om Östersund när du kör roadtrip norrut :)

Härlig resa Affe, vi får se var nästa års resa går. Jag kan erbjuda tak över huvudet i Roslagen om det blir en kusttripp.

Mvh
Matts

Tillbaka
Topp