Skandal helt enkelt![]()
JUPP...en stor j... SKANDAL utan desslikes är det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skandal helt enkelt![]()
Men stort tack att du lägger ner tid på att delge dina äventyr. En fröjd att läsa och väldigt kul att höra om gemenskapen som finns på forumet. Borde vara sommar fler gånger om åretJUPP...en stor j... SKANDAL utan desslikes är det!!!!
Affe hann skapa proveniens på den fina kepsen som bryggeriet skänkte till förmån för BCF.
![]()
![]()
https://klocksnack.se/threads/bcf-auktion-från-hbg-gtg-n.57523/
Härligt att följa dina eskapader! Då du far norrut nästa år så ska vi se till att ses, antingen hemikrig eller på GTG.
Tack för en underhållande roadtrip och extrakul att våra vägar korsades!
Välkommen norrut nästa år!
Men stort tack att du lägger ner tid på att delge dina äventyr. En fröjd att läsa och väldigt kul att höra om gemenskapen som finns på forumet. Borde vara sommar fler gånger om året![]()
Förlägga nästa tripp i Indien så får du dina 12 månaderTack själv, för mig så skulle det få kunna vara sommar 12 månader om året Hehe! Gemenskapen här på KS är grymlings!!!
Ställ bilen utanför Götet och ta bussen in till city så bjuder jag på en bira nästa år.
Edit: vad var det för ställe du hamnade på i Mölndal/Götet och var åt du macka?
Hehe...får gör det, att hitta inne i city är helt omöjligt dessvärre! Hm, ingen aning, men @Simpatico borde kunna reda ut den frågan! Tack för senast, det var jätte kul att få lära känna dig mannen!
Affe the stek !Affe has left the building och troligtvis även Skåne.
![]()
Alltid lika trevligt att träffas, gissar att du haft lika roligt som jag.
Tack för den här gången, kul att få ha med ett sånt dragplåster som du till HBG-GTG:n.![]()
Vore kul om det kunde infrias, har släktingar från Piteå och uppåt som jag inte hälsat på, på många år!!!!
Blev efter många om och men en macka på ett väldigt retrocafe i Kållered.
Fick bli en nödlösning när vita cabben gasade förbi Mölndal. Men det blev en trevlig träff med gott snack i slutändan ändå.Haha! Kållered... Dit åker man inte ens om man får betalt.![]()
Härlig resa Affe, vi får se var nästa års resa går. Jag kan erbjuda tak över huvudet i Roslagen om det blir en kusttripp.
Mvh
Matts
Tack som fan, man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig
!