Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Du gör alltid så grymt snygga arrangemang!
Casio - providing bang for the buck since 1946.Kostar otroligt nog lika mycket som 2 plattor bira.
Snygg tavla! Vad är det för ref/modell?Godmorgon. Har haft denna klocka i 4 månader. Använt den ganska ofta och det finns inte ett enda märke på den. Inte ens en hairlines på spännet. Diashield funkar grymt bra.
Det är sdgm003. Den tavlan är ännu finare i verkligheten, svårt att riktigt fånga på bild.Snygg tavla! Vad är det för ref/modell?
Den där är riktigt skön! GrattisMitt senaste inköp här på KS.
Var sugen på den första gången jag såg den men var väldigt tveksam till 35mm till mina 20+handleder men nu när den dök upp till salu igen gick det inte att stå emot. Och som dressare tror jag det är en keeper
Kostar otroligt nog lika mycket som 2 plattor bira.