Alruts
Guld
Det var en specifik gissning!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en specifik gissning!
Tack. Det är en modell som heter ZunDa från Beijing watch factory (BWAF)Shiiit, vad snygg! Aldrig sett förut, berätta mer![]()
Den där har jag aldrig sett förut.Denna lite nördiga skönhet låg i brevlådan när jag kom hem idag. Riktigt mysig!
![]()
Den där har jag aldrig sett förut.Vad gör visaren uppe till höger?
Haha kan bli spännande att få höra allt den kan göra. Känns som den där klockan kan agera grym isbrytare när man går på fest..Finns i lite olika modeller "Ana-Digi Temp". Det är sekundvisaren som även verkar ha en del andra funktioner jag inte riktigt förstår mig på. Får bli till att studera manualen lite bättre när jag får tid.![]()
Tack för svaret! Ska läsa på lite om deras modellerTack. Det är en modell som heter ZunDa från Beijing watch factory (BWAF)
Automat, deras eget verk 2C14, 40mm.
En sekundvisare som går till 12 låter ju skumt. Kanske finns funktion för en andra tidszon?Finns i lite olika modeller "Ana-Digi Temp". Det är sekundvisaren som även verkar ha en del andra funktioner jag inte riktigt förstår mig på. Får bli till att studera manualen lite bättre när jag får tid.![]()
En sekundvisare som går till 12 låter ju skumt. Kanske finns funktion för en andra tidszon?
Äventys- eller som min fru, lätt nedvärderande säger - barnklockan.
![]()
Wristshot begärt och ska verkställas:Wristshot please! Skitball.
Den är grym. Hade den vita varianten.Packade precis upp denna pjäs. positivt överraskad![]()
![]()
Fundrar på en sådan ocksåDen är grym. Hade den vita varianten.
Grym! Snacka om militär applikation! Tack!Wristshot begärt och ska verkställas:
![]()