Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha helt rätt. Jag tryckte på en länk från en Seiko som kanske passar till 90%, om man granskar den noga. Helt plötsligt ser den ut att kosta minst 5 flak öl...Underbar klocka, så pass underbar att jag har två stycken!
Köpte också till en länk för en hundring, såg genast mycket bättre ut. Jag har även provat med mesh, även det så riktigt bra ut!Haha helt rätt. Jag tryckte på en länk från en Seiko som kanske passar till 90%, om man granskar den noga. Helt plötsligt ser den ut att kosta minst 5 flak öl...
Kan du lägga upp en bild på klockan med ett mesh? Skulle vara kul att se..Köpte också till en länk för en hundring, såg genast mycket bättre ut. Jag har även provat med mesh, även det så riktigt bra ut!
Wristshot please! Skitball.Fieldmastern idag.
Bortrest i veckan, men du kan få ett till helgen.Wristshot please! Skitball.
Den där är riktigt fin.Fortfarande ROn på armen
Inte varit av många minuter sen inköp?Fortfarande ROn på armen
Nahh inte använt den på hela sommaren, då har det varot någon av dykarna hela tidenInte varit av många minuter sen inköp?
Gissar 2dre februari 1987Fick hem denna idag ifrån tratten. Gött med Quartz ändå! Någon som vet när den är ifrån? Seiko SQ 5h23-8000, serie nr 720033
Shiiit, vad snygg! Aldrig sett förut, berätta mer