Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tavlan är magiskt fin!
Höll på att dä av skratt när denna tråd skapades under PADI-releasen men här är ju fullt av godis. 6306 sitter på armen idag. Skönast på gummi men coolast på nato.
Läcker på grön Perlon. Tusan...vad har jag gjort!!Handlade fyra vintage Seiko av @Cliff igår! Först ut en härligt möglig Seiko Marvel av okänd årsmodell. Sent 50/tidigt 60-tal, iallafall.
Regnigt och mörkt denna morgon, så fick fota i skrivarrummet, som har bäst ljus för tillfället!
En god gärning, skulle jag tro!Läcker på grön Perlon. Tusan...vad har jag gjort!!
7548-7000 fr.1983
Första årsklockan = check!
Första kanji = check!
Riktigt nöjd med denna! Stort tack till @Seikosthlm
Letade efter ett bra ord för att beskriva den, klädsam patina var en träffande beskrivning! Patinan ger liv till den. Tycker att min SKX som är i nyskick är livlös i jämförelse.Nyfiken på dessa, måste nog klia den klådan snart! Fin var din, lagom klädsam patina
Du grejar den, en klocka kan inte vara för liten bara för stor.God fredag! Idag denna spektakulära Seiko från (om mina aningar stämmer) 1946! Äldsta Seikon på klocksnack? Men grejar jag storleken på 31mm? Åsikter?
Dessutom med spännande gravyr på baksidan!
Den sitter förvånansvärt bra!Du grejar den, en klocka kan inte vara för liten bara för stor.