leiden
Silver
Snygg kombo! Men det hade varit lite snyggare med ett slätt band istället för racingDagens:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo! Men det hade varit lite snyggare med ett slätt band istället för racingDagens:
Jag beställde hem en bunt med band från cheapestnatostraps, utan nån riktig plan. Tyckte det såg fräckt ut! Den är ju lite av en sportdressare.Snygg kombo! Men det hade varit lite snyggare med ett slätt band istället för racing
Det är ju inte helt fel på något sätt men det är vad jag hade föredragitJag beställde hem en bunt med band från cheapestnatostraps, utan nån riktig plan. Tyckte det såg fräckt ut! Den är ju lite av en sportdressare.
Mjukt och lättburet, men kraftigt på samma gång. Har en gammal Alpina med ett likadant fast brunt med vita sömmar, som känns och sitter lika bra. Tror dom ska ha nån slags utförsäljning på vissa band just nu ifall du vill testa.Det är ju inte helt fel på något sätt men det är vad jag hade föredragit
Hur upplever du bandet?
Låter bra Kanske ska slå en kik där!Mjukt och lättburet, men kraftigt på samma gång. Har en gammal Alpina med ett likadant fast brunt med vita sömmar, som känns och sitter lika bra. Tror dom ska ha nån slags utförsäljning på vissa band just nu ifall du vill testa.
Funkar! Kan även tänka mig att grått skulle bli bra.Provar samurajen på Nato. Tycker detta funkade fint Betydligt bättre än med länk iaf.
Flikar in. Har haft några från Cheapest men har inte blivit övertygad, framförallt har jag haft svårt att vänja mig med den väldigt kraftiga syntetiska doften på de band som har en vaxad kant. Kanten har lossnat på några också.Det är ju inte helt fel på något sätt men det är vad jag hade föredragit
Hur upplever du bandet?
Vill verkligen ha en alarmklocka... Attans att Seiko Bellmatic är krona-och-knapp och inte dubbla kronor...Alarmklockan
Sry. De där funkade inte för mig. Men de är inte jag som ska bära den heller iofs. Är du nöjd såNytt nato på min skx007 . Vad tycker panelen??
Ofan . Vad blev fel i din mening ? Är det nato överlag eller är det min kombo av klocka och färg som blev fel? Är genuint intresserad.Sry. De där funkade inte för mig. Men de är inte jag som ska bära den heller iofs. Är du nöjd så
Nytt nato på min skx007 . Vad tycker panelen??
Släng upp ett foto med den på handleden i dagsljus, så kan man göra en rättvisare bedömning! Jag säger inte tvärt nej som @Nissenutz, men svårt att avgöra helt i halvskumt ljus.Ofan . Vad blev fel i din mening ? Är det nato överlag eller är det min kombo av klocka och färg som blev fel? Är genuint intresserad.
Släng upp ett foto med den på handleden i dagsljus, så kan man göra en rättvisare bedömning! Jag säger inte tvärt nej som @Nissenutz, men svårt att avgöra helt i halvskumt ljus.
Fick bli en bild i inomhusljus. Bättre ??Släng upp ett foto med den på handleden i dagsljus, så kan man göra en rättvisare bedömning! Jag säger inte tvärt nej som @Nissenutz, men svårt att avgöra helt i halvskumt ljus.
Nato är absolut inget fel på 007. Det är bara nånting med de där mönstret som inte funkar för mig. Tror inte jag sett någon klocka alls med sånt Nato jag gillat dock så det är inget emot just din komboFick bli en bild i inomhusljus. Bättre ??
Klart bättre på handleden.Fick bli en bild i inomhusljus. Bättre ??
Det är verkligen spridda omdömen. Det är väl som med allt annat att man får det man betalar förFlikar in. Har haft några från Cheapest men har inte blivit övertygad, framförallt har jag haft svårt att vänja mig med den väldigt kraftiga syntetiska doften på de band som har en vaxad kant. Kanten har lossnat på några också.
Kvalitén på bandet är helt ok. Jag är en sån där konstig som gillar limmade sömmar framför sydda( känns mjukare på nått sätt) .Det är ju inte helt fel på något sätt men det är vad jag hade föredragit
Hur upplever du bandet?
Kul ändå att jag testat de 3 stora enligt mig . Singular , Royal och chepest . De billigaste är chepest ( inte med mycket de är ganska jämna i pris alla tre ) . Men de jag gillar mest är chepest billigaste serie . Så för mig funkar inte -du får vad du betalar för.Det är verkligen spridda omdömen. Det är väl som med allt annat att man får det man betalar för
Just i detta fallet var det deras läder som diskuterades. Du kan se ett på min Seiko Skyliner allra längst upp på denna sida.Kul ändå att jag testat de 3 stora enligt mig . Singular , Royal och chepest . De billigaste är chepest ( inte med mycket de är ganska jämna i pris alla tre ) . Men de jag gillar mest är chepest billigaste serie . Så för mig funkar inte -du får vad du betalar för.
Aaah. Missade det. Ja, då vet jag inget om kvalitén längre.Just i detta fallet var det deras läder som diskuterades. Du kan se ett på min Seiko Skyliner allra längst upp på denna sida.
Vilket är det du testat från Royalstraps? Jag har ett av deras zuludiver nato och det är fasen de skönaste natot jag testat, trots sömmar då de känns mjukaKul ändå att jag testat de 3 stora enligt mig . Singular , Royal och chepest . De billigaste är chepest ( inte med mycket de är ganska jämna i pris alla tre ) . Men de jag gillar mest är chepest billigaste serie . Så för mig funkar inte -du får vad du betalar för.
Det jag tänkte främst på är nato Bond vintage från Royal som enligt min mening kanske är ganska bra i mjukheten men är för långt för mig ( strax över 30 cm ) .Vilket är det du testat från Royalstraps? Jag har ett av deras zuludiver nato och det är fasen de skönaste natot jag testat, trots sömmar då de känns mjuka
Jo jag blev förvånad över längden också men det är ju bara kapaDet jag tänkte främst på är nato Bond vintage från Royal som enligt min mening kanske är ganska bra i mjukheten men är för långt för mig ( strax över 30 cm ) .
Tack för tipsetJo jag blev förvånad över längden också men det är ju bara kapa
Kläm natot mellan 2 mynt. Skär/klipp till längd och elda med tändare. Klart!
Den där är ju jäkligt läcker!Citizen Mariner!