• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

virrooo

Audemars
2-Faktor
Den här för 1250kr skickat och klart tycker i alla fall jag var ett fynd? Kolla tavlan!

F32A2DCC-0DDC-4579-8542-AB3A1DD7CDAE.jpeg
 

PetriS

Panerai
Inte direkt vintage, någon är möjligen 90-tal som äldst, men de kommer åtminstone sitta på något vintage.

10 kr styck, ingen tvekan att plocka även om jag är osäker vilken klocka som kan passa i pianolack... Kul med
Inte direkt vintage, någon är möjligen 90-tal som äldst, men de kommer åtminstone sitta på något vintage.

10 kr styck, ingen tvekan att plocka även om jag är osäker vilken klocka som kan passa i pianolack... Kul med äkta croco!

Trevliga band! Får du inget nytta av pianolack bandet så köper jag det gärna. :happyhappy:
 

feffe79

Cartier
Möjligt fynd, kanske inte, men jag fick iaf hem 3 klockor för priset av en idag då säljaren kompenserade för utebliven och försenad leverans. Jag kan inte klaga. 3st ryska ur varav den asballa Poljoten till vänster var den jag var ute efter. De andra har jag ingen aning om vad de är men de ser hyffsat gamla ut iaf. :)
IMG_6070.JPG
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Möjligt fynd, kanske inte, men jag fick iaf hem 3 klockor för priset av en idag då säljaren kompenserade för utebliven och försenad leverans. Jag kan inte klaga. 3st ryska ur varav den asballa Poljoten till vänster var den jag var ute efter. De andra har jag ingen aning om vad de är men de ser hyffsat gamla ut iaf. :)
IMG_6070.JPG
Tjusig värre, en ryss med alarm blir ju avundsjuk. Blir och leta Tradera/EBay och se vad man hittar.
Fördelen är att ryssuren brukar inte kosta många kronor.
 

feffe79

Cartier
Tjusig värre, en ryss med alarm blir ju avundsjuk. Blir och leta Tradera/EBay och se vad man hittar.
Fördelen är att ryssuren brukar inte kosta många kronor.
Nä precis. Alarmaren är riktigt fräsig med de stiliserade siffrorna. Alla funkar fint so far me jag ska plocka isär de två doldisarna för att se om ja kan få ut mer info om vad de är. :)
 

Exxet

Rolex
Vad fan är detta som jag har kommit över?
Såg bara att det stod Lagonda, och då var jag tvungen att lägga vantarna på den.

Vet någon hur man byter batteri på en sådan? Vill testa om den fungerar.
20190724_112537.jpg
Det är väl ett hängsmycke-ur för damer, pendant watch på utrikiska, finns nog någon lucka på baksidan lr kortsidan, eller så är det ett engångsur.
 
Topp