Grymt fynd!Sällan man klockfyndar på loppis men ibland händer det. Citizen 62-6198 på originallänk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fynd!Sällan man klockfyndar på loppis men ibland händer det. Citizen 62-6198 på originallänk
Tack! Gubben jag köpte den av hade själv köpt den 1974Grymt fynd!
Den är riktigt tuff, lite avisSjukt kul, denna! För dom som inte är insatta så är det som är speciellt med Seiko ”running man” den lilla ikonen nere till vänster, som när kronografen är igång är animerad så den springer!
Absolut, kul köp!På väg från staterna. Tänk att man får betala mindre när tavlan är "skadad". Det är ju såhär jag vill att den ska se ut . 2k skickad är för mig ett fynd i alla fall. Längtar efter att få pyssla om den.
Tack. Hoppas gången är okej bara . Den ska gå i alla fall.Absolut, kul köp!
Grym!Svetsloppa på länken också
Tack! Tyvärr verkar den gå lite fort, plussat ca 10 min sen igår. Blir ett besök hos uris när jag kommer hem.
Herregud, du har blivit lurad och köpt en trasig klocka. Låt mig minska din börda och köpa den för samma peng som du gavTack! Tyvärr verkar den gå lite fort, plussat ca 10 min sen igår. Blir ett besök hos uris när jag kommer hem.
Ja, inget annat än skandal!Herregud, du har blivit lurad och köpt en trasig klocka. Låt mig minska din börda och köpa den för samma peng som du gav
Grattis! Grym den där. Sällan man ser dom på originallänk.Sällan man klockfyndar på loppis men ibland händer det. Citizen 62-6198 på originallänk
Tack! Väldigt nöjd med mitt fynd. Originallänken är cool men rätt kort, har nog tappat en del länkbitar genom åren. Passar min handled perfekt!Grattis! Grym den där. Sällan man ser dom på originallänk.
Känns som att det alltid är dyrt eller väldigt billigt. Ibland kan man ju hitta jättetrevliga dinkor för 10 spänn och sedan hittar man något mög som saknar krona och sekundvisare och de vill fortfarande ha 200 spännHemma i Dalarna på semester.
Två dagars loppisrundor.
Inga riktiga loppispriser men OK i alla fall.
+1Känns som att det alltid är dyrt eller väldigt billigt. Ibland kan man ju hitta jättetrevliga dinkor för 10 spänn och sedan hittar man något mög som saknar krona och sekundvisare och de vill fortfarande ha 200 spänn
Precis så. När man ska behöva betala flera hundra kronor för någon örngammal dinka på loppis som man inte vet om den fungerar ens tappar iallafall jag intresset+1
Antingen vet de inte vad dem har, alternativt så vet de inte vad dem har men tror att alla gamla klockor är värdefulla...
Mysig! Tavlan påminner om en omelett, alt en plättPå väg från staterna. Tänk att man får betala mindre när tavlan är "skadad". Det är ju såhär jag vill att den ska se ut . 2k skickad är för mig ett fynd i alla fall. Längtar efter att få pyssla om den.
Haha, ja lite omelett. Kunde inte låta bli den, mycket spänd på hur den ser ut irl. Tycker tavlan är så spännande, som ett abstrakt konstverk .Mysig! Tavlan påminner om en omelett, alt en plätt
Grattis! Jag röstar för LIP-tråd! Finns ju en hel del ruggigt skoj som dom har gjort genom åren.Så blev det ett köp till slut! En charmig LIP-dykare - verkar som att det inte finns någon dedikerad vintage LIP-tråd på forumet? Kanske borde styra en...
Helt klart ett fynd! Är det längst bort i 18mm?Inte direkt vintage, någon är möjligen 90-tal som äldst, men de kommer åtminstone sitta på något vintage.
10 kr styck, ingen tvekan att plocka även om jag är osäker vilken klocka som kan passa i pianolack... Kul med äkta croco!
lipattitude på insta är väldigt generös och hjälpsam med Info om du är nyfiken.Så blev det ett köp till slut! En charmig LIP-dykare - verkar som att det inte finns någon dedikerad vintage LIP-tråd på forumet? Kanske borde styra en...