Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant, hade trott den var svart från början. Har ni sett andra av samma modell som varit bruna? (har inte kollat men måste vara ovanligt generellt?).Det känns ju stört omöjligt att veta, men jag hade nog också tagit denna för att ha varit brun från början.
Either way - cool klocka!
Kul! Jag har spanat efter Rodania en hel del och det mesta som dyker upp annars är ganska ospännande och/eller i bedrövligt skick.Ett kul köp, Rodania med compressor boett som ser ut att ha en perfekt tropical tavla
Fina! Mest intressant är enligt mig Alpinan och Longines.Ännu en lunch i huvudstaden med trevligt resultat. Tre olika Omega Genève var oväntat.
Det känns ju stört omöjligt att veta, men jag hade nog också tagit denna för att ha varit brun från början.
Either way - cool klocka!
Kul diskussion, självklart är klockan fin oavsett vilken färg tavlan var från början. Men är såklart roligare om den skiftat färg och dessutom blivit så pass jämn!Intressant, hade trott den var svart från början. Har ni sett andra av samma modell som varit bruna? (har inte kollat men måste vara ovanligt generellt?).
Sedan borde väl en välbevarad tavla som var brun från början vara ungefär lika mkt eller lite premium som en som blivit brun?
Ännu en lunch i huvudstaden med trevligt resultat. Tre olika Omega Genève var oväntat.
+1 Dock har jag börjat gilla Omega 70tal så jag tycker de också var fina, hade varit smultron om de varit i stål kanske.Fina! Mest intressant är enligt mig Alpinan och Longines.
Jäkligt cool tavla, ser ju ut som en LP-skiva.Fick hem denna idag! Köpte för länken, men klockan var fan rätt ball den med var det du @Joakim som var sugen på klockan?
Eller hur! Struktur ser man för sällan.Jäkligt cool tavla, ser ju ut som en LP-skiva.
Nä, det är för lite sånt.Eller hur! Struktur ser man för sällan.
Schysst länk! Stretch va?Fick hem denna idag! Köpte för länken, men klockan var fan rätt ball den med var det du @Joakim som var sugen på klockan?
Yesbox!Schysst länk! Stretch va?
Nice! Har den någon märkning?Yesbox!
Nä bara "HONG KONG" i endlänkarna tyvärr :/Nice! Har den någon märkning?
Kan ju vara riktigt bra ändå Bara så du vet, är den bra, så kommer du bara vilja ha stretchlänkar hädanefter, det blir ett beroendeNä bara "HONG KONG" i endlänkarna tyvärr :/
Ja den är riktigt bra är jag rädd. Sjukt mycket bättre än något annat jag haft ! Följsam och mjuk men ändå tight.Kan ju vara riktigt bra ändå Bara så du vet, är den bra, så kommer du bara vilja ha stretchlänkar hädanefter, det blir ett beroende
Vad är det för fabrikat på klockan?Fick hem denna idag! Köpte för länken, men klockan var fan rätt ball den med var det du @Joakim som var sugen på klockan?
'Sheffield'Vad är det för fabrikat på klockan?
Tack! Trevlig pjäs.'Sheffield'
Kul! Empestor lever (?) Såg lite rolig ut ocksåLängtar efter det här gänget, framförallt den gulnade Revue stålisen och Rilan. Klockbuntar är ju det roligaste, små pengar och många överraskningar.
Ja den är lite spännande också, återstår att se vad som tickar .Kul! Empestor lever (?) Såg lite rolig ut också
Hojta till ifall du ska göra dig av med Newmark med målflaggornaLängtar efter det här gänget, framförallt den gulnade Revue stålisen och Rilan. Klockbuntar är ju det roligaste, små pengar och många överraskningar.
Den kommer nog lämna, jag hojtar till .Hojta till ifall du ska göra dig av med Newmark med målflaggorna
Uppskattat!Den kommer nog lämna, jag hojtar till .