• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

745A9D1B-9DB9-4353-BE66-A231B9B80BCF.jpeg

Köpte den för tavlan.
Men coolt även med swing lugs och clamshell.

Däremot lite väl liten. Chansade på att den kanske kunde vara någon millimeter över trettio, men den var precis under.
Nice! Skulle nog passa med ett Hermes double wrap watch band, eller liknade på den!

Asgrym! PM:a om du inte grejar storleken! :D
Noterat!
Nice! Skulle nog passa med ett Hermes double wrap watch band, eller liknade på den!

Ja, det kanske skulle kunna funka.
Men blir nog, i sånt fall, ”eller liknande”. Att lägga någon hundring på en klocka för att lägga några tusingar på bandet känns lite skevt. ;)

Mycket som händer där! svincool :) även jag ställer mig gärna i kö på den om du tröttnar !
...och noterat. :)

Alltid lika kul att sälja till dig. Vet att du verkligen uppskattar dom samt snyggar till dom och dom får leva vidare. Blir det en s.k. ”dödlume” relume på Movadon? :)
Gamla klockor får, i min vintagevärld, ha skönhetsfel. Och så länge resterande "lume" sitter kvar får den leva vidare som den är:). En 70-åring behöver inga skönhetsoperationer;)

Tillbaka
Topp