Hojta gärna till om du hittar en bra boett i ss, 14K eller 18K.Precis. Bara köpa en 18k med risig tavla!! Gärna med rätt krona såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hojta gärna till om du hittar en bra boett i ss, 14K eller 18K.Precis. Bara köpa en 18k med risig tavla!! Gärna med rätt krona såklart
Will do men tror du är bättre på den jaktenHojta gärna till om du hittar en bra boett i ss, 14K eller 18K.
Körde kinamesh närjag hade en för många år sedan. Annars kan du ju köra olika nonamelänkar som påminner om oyster då original hade samma utseende.Brevbäraren kom förbi med en åttakantig 70-talare idag. Zenith Defy. Förslag på band mottages tacksamt...
Tack för tipsen, skall kika på de alternativen.Körde kinamesh närjag hade en för många år sedan. Annars kan du ju köra olika nonamelänkar som påminner om oyster då original hade samma utseende.
Idag landade den.Grym, grattis!
Taggad på fler bilder!
Hade inte de där "ladder bracelet" som originallänk?Körde kinamesh närjag hade en för många år sedan. Annars kan du ju köra olika nonamelänkar som påminner om oyster då original hade samma utseende.
Jo det tror jag, ser ut som ett oyster i sin design. Är ju även tillverkad av samma tillverkare.Hade inte de där "ladder bracelet" som originallänk?
Ok, men "ladder", tycker jag i alla fall, skiljer sig ganska mycket i sin karaktär jämfört med ett vanligt oyster.Jo det tror jag, ser ut som ett oyster i sin design. Är ju även tillverkad av samma tillverkare.
Samma geometriska form på bitarna, samma teknik och tillverkare. Samma designelement. Tycker att luften mellan mittbitarna sänker helheten mot denna massiva boett.Ok, men "ladder", tycker jag i alla fall, skiljer sig ganska mycket i sin karaktär jämfört med ett vanligt oyster.
Brevbäraren kom förbi med en åttakantig 70-talare idag. Zenith Defy. Förslag på band mottages tacksamt...
Riktigt bra! Blev själv väldigt sugen på en...Idag landade den.
Köpte ett sådant men märkte när det kom hem att det är riktigt kort. Räcker inte runt min handled med en "normalstor" klocka monterad. Så grov handled räcker det inte till.Watch Strap/bracialet type Zenith Racing Gay Freres 18mm "New Old Stock | eBay
Vendo questo bracciale da corsa traforato in acciaio inox usato per modelli subacquei e da corsa di marchi come zenith negli anni '70, misurato tra manici di 18mm di larghezza e 15cm di lunghezza totale, nuovissimo come potete vedere nelle fotografie e appartenenza Per un vecchio stock di...www.ebay.com
Tack, chansade och beställde ett. Hoppas på att längden räcker till.Watch Strap/bracialet type Zenith Racing Gay Freres 18mm "New Old Stock | eBay
Vendo questo bracciale da corsa traforato in acciaio inox usato per modelli subacquei e da corsa di marchi come zenith negli anni '70, misurato tra manici di 18mm di larghezza e 15cm di lunghezza totale, nuovissimo come potete vedere nelle fotografie e appartenenza Per un vecchio stock di...www.ebay.com
Tack! Underskattad modell imo. Kör!Riktigt bra! Blev själv väldigt sugen på en...
Enklare att hitta en boett än en tavla så det där kommer att reda sig@Anders Forsberg
Du hade rätt. Genomnötning och jag borde omyndigförklaras .
Till det positiva är det en jumbo och tavlan är fantastisk.
Någon som sitter på en utbytesboett i SS eller helguld?
Blir tyvärr lite smalt för min smak.Tack, chansade och beställde ett. Hoppas på att längden räcker till.
Ja, det är mycket möjligt men värt ett försök. Det var ju inte direkt Zenith orginallänkspris . Återkommer med bild.Blir tyvärr lite smalt för min smak.
Stor rackareHåller tummarna! Ser fin ut - grattis!
Själv spontanklippte jag en 18k med kul boett (om 36mm) precis
Blev en lite ovanlig idag.....
Tack. Nej, den här är i Norge. Hittade den på Finn.no i lördags, och kom överens med säljaren idag. Tvivlar på om ljuset funkar, blir väl en råd med det.Cool! Inte den som såldes på forumet, va?
Isf har jag stött på tre såna här på kort tid - samtliga i Sverige.
Ett klart steg upp från att aldrig ha sett någon tidigare.
Funkar ljuset?
Du får allt visa lite mer...
Min första Reverso blev ingen Reverso.
Du får allt visa lite mer...
Hoppas du får igång den!
Omega Equinoxe, ca tidigt 1980-tal.
Var nog lite för dyr för sitt eget bästa, för sådär våldsamt många blev inte sålda.