Då är vi två. Väntar tåligt på flexlänkens återkomst.Har flera olika samlingar som bara väntar på att bli heta och svindyra!
När den blir het igen så kan jag casha in och köpa Rolex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi två. Väntar tåligt på flexlänkens återkomst.Har flera olika samlingar som bara väntar på att bli heta och svindyra!
Riktigt snyggt!Nytt band till Seamasterrn. Pendlar mellan ”wtf?” och ”yeah!”
Dagens köp
Intressant tavla på DS. Redan fått pm av @Fadershan förmodar jag?Dagens köp
Nä men nu får han!Intressant tavla på DS. Redan fått pm av @Fadershan förmodar jag?
Köpte en "fixerup" af @TibbeTabb
Den har nu fået service, ny krona, Omega armband och spänne og skiftet tavla til en anden gammel tavla jeg havde på lager
Satt och funderade ett tag på att skulle köpa den där, tur jag avstod eller var för långsam den vart grymt fin efter din service...Köpte en "fixerup" af @TibbeTabb
Den har nu fået service, ny krona, Omega armband och spänne og skiftet tavla til en anden gammel tavla jeg havde på lager
Imponerande fixat! Den där tavlan ärKöpte en "fixerup" af @TibbeTabb
Riktigt snygg!En Raymond Weil från tidigt 90-tal tänkt som en kul liten present till flickvännen. Just nu står den dock stilla så förhoppningsvis räcker det med ett nytt batteri. En väldigt fin klocka måste jag säga, och tavlan är svincool. Svårt att få till bild på hur ljuset nästan dansar i tavlan.
Har varit nyfiken på Cetinas Argonaut 280, och förra veckan knep jag en på Tradera. ”Fel” färg men billig nog att testa boetten.
Får se om den får stanna
Läcker! Skulle kunna tänka mig en sån själv! Påminner om Cartiers trinitytavla (gul-vit-rödguldrandig).En Raymond Weil från tidigt 90-tal, tänkt som en kul liten present till flickvännen. Just nu står den dock stilla så förhoppningsvis räcker det med ett nytt batteri. En väldigt fin klocka måste jag säga, och tavlan är svincool. Svårt att få till bild på hur ljuset nästan dansar i tavlan.
Bah! jag jobbar för fullt för att få upp flexlänksaktuen! (iaf vissa modeller)Då är vi två. Väntar tåligt på flexlänkens återkomst.
När den blir het igen så kan jag casha in och köpa Rolex.
Men jäklar va fin ändå, grattis!
Efter en evighetslång väntan så kom då ett litet paket från Zürich. Litet paket med liten klocka. Kul boett i rätt storlek och riktigt fin länk men minutvisaren stannar med jämna mellanrum för att sedan gå igång igen (verket tickar på hela tiden). Har lämnat in till uris som får ställa diagnos men det ser ut att bli reservdelsjakt framöver...
Tack! Ja, det inköpspriset medger viss service, utmaningen står till att hitta reservdelar. Jakten börjar när det kommer diagnos från urisMen jäklar va fin ändå, grattis!