Schysst boett!Nilax med tropic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst boett!Nilax med tropic
Jag blev mest förtjust i visarna men boetten är rätt bra den med!Schysst boett!
Ser ut att vara ett riktigt fint exemplar, boxen ger verkligen det där lilla extra!Eiger Luxe med box. De hör säkerligen inte ihop, men fint blev det iaf.
Ja, den är i fint skick. Lådan är i lite speciell färg (uppdaterade med lite fler bilder), men lite kul att ha på hyllan.Ser ut att vara ett riktigt fint exemplar, boxen ger verkligen det där lilla extra!
Härlig kulör och härligt material, senapsgul frottéJa, den är i fint skick. Lådan är i lite speciell färg (uppdaterade med lite fler bilder), men lite kul att ha på hyllan.
Absolut, det tycker jag. Det är kul att leta passande ställ eller lådor.Härlig kulör och härligt material, senapsgul frotté
Har många klockor, men få boxar, kanske dags att ge sig in i den världen med...
Här är min trogna sen många år. Alltid med på mina resor. Din är trevligt nog lyxvarianten i lädersvid, som fanns i flera vackra nyanser. Fint köp ! Grattis !Mkt glad idag.
Har letat reseur i 2hela daga och tillslut hittade jag en gammal handlare som hade ett. 1600 pix känns också helt överkomligt
Ok kul! Din var fin!Här är min trogna sen många år. Alltid med på mina resor. Din är trevligt nog lyxvarianten i lädersvid, som fanns i flera vackra nyanser. Fint köp ! Grattis !
Budade med på den, fin!Fick hem den här trevliga revue klockan idag, gillar boetten och storleken. Men med 20mm luggar tror jag den skulle vara snyggare med nån smal länk. Bonklip kanske?
Wow läcker!Idag fick jag hem min första (och med tanke på hur nöjd jag blev förmodligen ej sista) speedmaster. Verkligen en helt underbar klocka på alla vis
Tack! Det håller jag med omWow läcker!
Idag fick jag hem min första (och med tanke på hur nöjd jag blev förmodligen ej sista) speedmaster. Verkligen en helt underbar klocka på alla vis
Var förvånad över att det tog så lång tid innan någon snappade upp denna och nu så visar det sig också att allt fungerar.Låg i lådan idag. Idag är jag mer än nöjd då allt fungerar..
Tack!Var förvånad över att det tog så lång tid innan någon snappade upp denna och nu så visar det sig också att allt fungerar.
Grattis till en fin klocka och ett riktigt kap!
Grattis!Tack!
Fick ett tips om att den/de fanns till salu och högg direkt. Den behövde några droppar olja för att få fart. Går fortfarande och håller tiden riktigt bra
Du kan få låna den någon gång som tackGrattis!
Den är för fin för mig. Jag är en vandrande klant när jag har klocka på.Du kan få låna den någon gång som tack
Nice! Ett vackert läder ! Gärna en bild på den ihopfälld, så att publiken kan se hur dom tänkte när dom formgav det här fina reseuret. Hoppas den får hänga med dig länge.Nu är den hemma
Tjusigt! En heads up, så du vet: Seikon är inte riktigt en GMT. Den orangea visaren är en extra 12-timmarsvisare och inte en 24-timmarsvisare.I lådan idag.
Volvo-Certina
En Gmt Seiko
Allt funkar än så länge. Gång, datum Gmt-ställ.
Dock saknas sekundvisaren på Seikon
Och lite släpmärken på tavlan
Borde gå ett lösa tycker jag.
De var inte så dyra i alla fall.