Jag tror delarna inte blir någon biggie på den där! Lycka till!Tack! Ja, det inköpspriset medger viss service, utmaningen står till att hitta reservdelar. Jakten börjar när det kommer diagnos från uris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror delarna inte blir någon biggie på den där! Lycka till!Tack! Ja, det inköpspriset medger viss service, utmaningen står till att hitta reservdelar. Jakten börjar när det kommer diagnos från uris
Ett nytt batteri gjorde susen - nu är den inslagenEn Raymond Weil från tidigt 90-tal, tänkt som en kul liten present till flickvännen. Just nu står den dock stilla så förhoppningsvis räcker det med ett nytt batteri. En väldigt fin klocka måste jag säga, och tavlan är svincool. Svårt att få till bild på hur ljuset nästan dansar i tavlan.
Alla -dagpresent? Hör av dig om hon (mot förmodan) inte gillar denEtt nytt batteri gjorde susen - nu är den inslagen
Mja, var inte tanken från början men auktionsslutet låg så pass nära så valde att dröja tills idag med att ge.Alla -dagpresent? Hör av dig om hon (mot förmodan) inte gillar den
Läckert! Du får återkomma när den sitter på nåt!Ingen klocka men väl en NOS JB Champion länk med curved ends. Tänkte försöka klämma på den på någon JLC, som ju sågs ganska ofta på JB-länkar.
Jag är på jakt efter en vintagelänk på 19mm så om det finns någon sådan du vill skiljas från så hör av dig.Fick hem en massa länkar. 2x GF bamboo på 18mm var väl bäst rent objektivt. Men jag hittade andra favoriter
Grattis! Hur ser original länken ut? Är den 19 eller 20mm?En graal för mig. Nivada Chronomaster med panda PN-tavla. Med originallänk och box dessutom.
Tack! Rislänk, med Nivada-logga på låset. Oklart vilken bredd. Uppdaterar med info när den anlänt.Grattis! Hur ser original länken ut? Är den 19 eller 20mm?
Fick hem en massa länkar. 2x GF bamboo på 18mm var väl bäst rent objektivt. Men jag hittade andra favoriter
Plockade ut denna fina Omega Genéve här om dagen. Skulle väl vara en lögn om jag påstod att jag bjöd hem den enbart för själva urets skull
Haha exakt! Men att slänga kanske är lite extremt, sälja låter något bättreNe precis , släng klockan och behåll länken
De där går man ju och drömmer om att göra någon gång...Plockade ut denna fina Omega Genéve här om dagen. Skulle väl vara en lögn om jag påstod att jag bjöd hem den enbart för själva urets skull
Haha! Wtf...Plockade ut denna fina Omega Genéve här om dagen. Skulle väl vara en lögn om jag påstod att jag bjöd hem den enbart för själva urets skull
Kul gjorde exakt samma grej förra året, även om klockan i fråga var ganska kul den med vad är det för ref på länken? 18mm ändar var? Typ nr 4?Plockade ut denna fina Omega Genéve här om dagen. Skulle väl vara en lögn om jag påstod att jag bjöd hem den enbart för själva urets skull
Reffen är 1035 med 18mm 630 ändar. Det var lite av en andra chans för min del, första var ett liknande fall, en Omega Genéve med flat link 1035 1501 dubbel ref! Den gången visste jag tyvärr inte bättre förens senare när auktionen redan var över...Kul gjorde exakt samma grej förra året, även om klockan i fråga var ganska kul den med vad är det för ref på länken? 18mm ändar var? Typ nr 4?
Mysig svalan,En Svalan Sportsman kom idag. Här på bandet den kom med.
Boetten påminner om den boett från FB /Taubert som bla PP ref 565 har. Kanske inte riktigt når upp till kvaliteten på PP 565...
Fast tror att även Svalan kan bli bra på en BoR.
Gillar boettlockets utformning.