Hojta gärna om den blir liggande i projektlådan. Köper eller byter gärna mot något då.Mido ocean Star, ser ut som ny med Mido band och märkt spänne.
Billigt var det, men funkar inte. Får väl ligga i objektlådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hojta gärna om den blir liggande i projektlådan. Köper eller byter gärna mot något då.Mido ocean Star, ser ut som ny med Mido band och märkt spänne.
Billigt var det, men funkar inte. Får väl ligga i objektlådan.
Tyvärr inte de bästa bilderna men man ser ändå skadornaTar gärna bilder! Inte koll…
Oj. Inte NAS så att säga..Tyvärr inte de bästa bilderna men man ser ändå skadorna
Härlig! Var hittade du den?
c24, efter tips av @grodslukarenxHärlig! Var hittade du den?
Vad är det för ref på den ?
Hoppas du kommer gilla den lika mycket som jag gör.
Grattis! Vad är det för ref? Varit på jakt efter en svart 3521 ett tag nu men kommer väldigt sällan till salu…c24, efter tips av @grodslukarenx
Ja den såg ut att sitta fint på dig, och på förhand känns den iaf spännande.Hoppas du kommer gilla den lika mycket som jag gör.
Vad är det för ref på den ?
ref 3361, 32mm men nog rätt lång "lug to lug".Grattis! Vad är det för ref? Varit på jakt efter en svart 3521 ett tag nu men kommer väldigt sällan till salu…
Kvarstår först i kön. För feta armar skulle jag tro, men ändå!
Har skannat varenda loppis/butik på Österlen denna vecka, kammade noll.Övervägde först loppis-tråden, då klockan hittades under en loppisrunda på Österlen.
Som vanligt kammades det, mer eller mindre, noll på de faktiska loppisarna vi besökte.
Men inne i en liten ”loppisbutik” i en liten ort låg denna i ett monterskåp.
Prislapp 4k, men efter att han prutat med sig själv till 2.5k så var det inte så mycket att fundera på.
Verkar funka förvånansvärt bra och tavlan ser väldigt fin ut - bortom sitt bedagade plexi.
Fy, så trevlig! Vad är det för årgång på den? 80-/90-tal?
ca 1987-1989 för dessa om jag förstått det rätt. Men inga papper så vet inte exakt.Fy, så trevlig! Vad är det för årgång på den? 80-/90-tal?
Ser tunn och trevlig ut. Signerat originalspänne också?ca 1987-1989 för dessa om jag förstått det rätt. Men inga papper så vet inte exakt.
Ja dryga 6mm har jag för mig. Yes, ett viklås som syns på bilderna här https://www.kaplans.se/sv/auktioner/2866/vara/1173247Ser tunn och trevlig ut. Signerat originalspänne också?
Mumma! Blir ju bara bättre och bättre! Bra pris också?Ja dryga 6mm har jag för mig. Yes, ett viklås som syns på bilderna här https://www.kaplans.se/sv/auktioner/2866/vara/1173247
Har inte så mycket att jämföra med, men ligger en på KS för 17.5 och jag gav någon tusenlapp mindre än det.Mumma! Blir ju bara bättre och bättre! Bra pris också?
Min vän köpte sin för 12' för ett år sedan, men inte hittat någon för samma pris efter det när jag kollat in lite då och då. Man blir ju lite sugen varje gång när man lånar IWCn.Har inte så mycket att jämföra med, men ligger en på KS för 17.5 och jag gav någon tusenlapp mindre än det.
Ja så här 24h in så är jag väldigt nöjd, kombinationen med titan och väldigt tunn lyfter den verkligen.Min vän köpte sin för 12' för ett år sedan, men inte hittat någon för samma pris efter det när jag kollat in lite då och då. Man blir ju lite sugen varje gång när man lånar IWCn.
Får man fråga efter handledsskott?Ja så här 24h in så är jag väldigt nöjd, kombinationen med titan och väldigt tunn lyfter den verkligen.
Fint skick! Försök inte skruva av glasringen bara, den är inte gängad vad jag förstod. Glaset är även bara limmat utan packning, det upptäckte vi när min väns tappade glaset.
Tack - riktigt fin!
Ah, tack för bra info.Fint skick! Försök inte skruva av glasringen bara, den är inte gängad vad jag förstod. Glaset är även bara limmat utan packning, det upptäckte vi när min väns tappade glaset.