Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, jag gillar bidynator. Som jag förstått det, är det det första automatverket med rotor som snurrar 360° och drar upp fjädern oavsett vilket håll rotorn snurrar.Anlände i dag tilsammans med en annan skindiver. Felsa 692 Bidynator, bör väl vara tidigt 60 tal då. Möglig nog för att få godkänd av @Gummo?
Den andra:
Stålboett?Hmm. Råkade precis vinna en väldigt udda dykare i behov av service...
Ja, det verkar såStålboett?
Kul 70-tal. Lite lik en av mina helvetia i formen.Ja, det verkar så
Mycket udda form på boetten hehe.
Vad tycker du själv?Vad är det jag har köpt? Skit eller bra?
Jag tycker de var fina! Speciellt om man tittar på urverken. Kan ingenting om urverk men de ser hela och rena ut?! Urtavlorna ser ju lite sämre ut... men ärliga?Vad tycker du själv?
Älskar patinan på tavlan som saknar Omega-loggan Du har säkerligen gjort ett bra köp!Jag tycker de var fina! Speciellt om man tittar på urverken. Kan ingenting om urverk men de ser hela och rena ut?! Urtavlorna ser ju lite sämre ut... men ärliga?
Haha vad tycker du?
Tack! Kul att få göra sådana emellanåt också!Älskar patinan på tavlan som saknar Omega-loggan Du har säkerligen gjort ett bra köp!
Hög kvalitet på verken, men tavlorna är för härjade för mig.Jag tycker de var fina! Speciellt om man tittar på urverken. Kan ingenting om urverk men de ser hela och rena ut?! Urtavlorna ser ju lite sämre ut... men ärliga?
Haha vad tycker du?
Okey!Hög kvalitet på verken, men tavlorna är för härjade för mig.
Dålig koll på just dessa, skulle säga ca 2k på den vänstra och 1500 på den högra baserat på skick, märke och min tidigare Tradera-surfning.Okey!
Tack för svar!
Vet du/ni något ungefärligt värde?
Förmodligen vad du fick betala, skulle satt värdet efter reservdelspriset på verk och boett.Okey!
Tack för svar!
Vet du/ni något ungefärligt värde?
Okey!Dålig koll på just dessa, skulle säga ca 2k på den vänstra och 1500 på den högra baserat på skick, märke och min tidigare Tradera-surfning.
Tack!Förmodligen vad du fick betala, skulle satt värdet efter reservdelspriset på verk och boett.
Så du köpte dessa på spekulation? Du ville inte ha dem själv?Vad är det jag har köpt? Skit eller bra?
Jo? Den 3:dje som jag visade fick jag på köpet den var inte med i annonsen. Gällande de andra 2 som jag köpte ville jag behålla den ena men inte den andra(den härjade). Dock valde jag att behålla den.Så du köpte dessa på spekulation? Du ville inte ha dem själv?
Allt är ju egentligen bra med den här klockan. Underskattad modell helt klart! Fick med en lite udda och trevlig meshlänk med.Aldrig tidigare ägt en Argonaut så kunde inte låta bli trots att jag egentligen behöver göra mig av med en del klockor.
Cool, grattis! Slulle vara spännande och se ifall du kan färgmatcha lume till minutvisarenNyinkommet!
Omärkt 26x26mm goldfilled (i grymt skick) liten klocka! 20-tal, månne? Minst 30-tal iallafall!
Dock är både urverket och boettlocket märkta.
Och tolkar jag märkningen rätt så är det alltså en gammal Mido! Score!
Fint skick, fina visare! Minuten och timmen skimrar tillochmed lila istället för blått. Tickar på fint också, men bandet lämnar mycket att önska.
Mja, den får vara som den är, tror jag. Bandet ser rätt bra ut, men hade varit trevligare om det var en millllimeter smalare och sen avsmalnande mot spännet. Nu är det liiiite för brett och helt rakt.Cool, grattis! Slulle vara spännande och se ifall du kan färgmatcha lume till minutvisaren