Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Sent 60-tal till 70-tal?Detta blev dagens köp! Får se hur jag kommer trivas med den
Någon som vet vad det är för referens? Årtal? Jag har inte öppnat baklocket och kikat på urverket, men en del här kan kanske se vad det är ändå? Bandet är ett aftermarket iallafall. Skulle köpt den head only egentligen.
Snygg! Sent 60-tal till 70-tal?
Tack! Misstänker 70-tal. Frågan är vad man skall köra för band på den
Gubbflex!Tack! Misstänker 70-tal. Frågan är vad man skall köra för band på den
Hade span på den. Mkt trevlig!Dagens köp! Hade ingen Zodiac sen innan och hittade den här gamla coolingen. Den ska få annan länk eller band samt en snabb genomgång/tvätt och ruckning.
+1Hade span på den. Mkt trevlig!
Dagens köp! Hade ingen Zodiac sen innan och hittade den här gamla coolingen. Den ska få annan länk eller band samt en snabb genomgång/tvätt och ruckning.
Grattis! Tror nog att jag battlade lite med dig om den då!Dagens köp! Hade ingen Zodiac sen innan och hittade den här gamla coolingen. Den ska få annan länk eller band samt en snabb genomgång/tvätt och ruckning.
Du din..!Grattis! Tror nog att jag battlade lite med dig om den då!
Fast jag hängde bara på halvvägs till slutpriset, så det var inte jag som trissade upp iallafall!Du din..!
Tycker nog att den gick för nästintill fyndpris iafFast jag hängde bara på halvvägs till slutpriset, så det var inte jag som trissade upp iallafall!
Det gjorde den säkert! Jag är något dumsnål när det kommer till tradera, dock. Vet jag att en klocka är värd 2000 kr så tycker jag att det kanske börjar dra iväg lite väl mycket när den når 600. Har skadats av för många fynd!Tycker nog att den gick för nästintill fyndpris iaf
ahahah ja jag vet hur det är men ibland kommer en modell man bara måste vinnaDet gjorde den säkert! Jag är något dumsnål när det kommer till tradera, dock. Vet jag att en klocka är värd 2000 kr så tycker jag att det kanske börjar dra iväg lite väl mycket när den når 600. Har skadats av för många fynd!
Grymt! Tycker plexit ser bra ut. Kanske bara räcker med lite Autosol eller nåt?Byt länk och snyggat till lite.. nästan att den får nytt plexi snart oxå
Tycker den ser helt korrekt ut. Fram med skiftnyckeln och räta upp bandhornet nu!Köpte ett gäng renoveringsobjekt idag, där bland annat denna Angelus följde med - är den kosher tro? Har kollat igenom ebay efter något liknande, utan resultat.. @Aurum Har du en aning kanske? du brukar ju vara väldigt duktig på ommålade tavlor!
Tack för svar! Shit, missade att bandhornet var böjt! Är en skiftnyckel ett vettigt tillvägagångsätt för att rätta upp det?Tycker den ser helt korrekt ut. Fram med skiftnyckeln och räta upp bandhornet nu!
Vet inte om det finns bättre, lägg upp i fixavdelningen. Har gjord med skiftnyckel själv, men det lämnade lite märken. Skulle ändå poleras så där spelade det ingen roll.Tack för svar! Shit, missade att bandhornet var böjt! Är en skiftnyckel ett vettigt tillvägagångsätt för att rätta upp det?
Löjligt cool! Grattis!Jeg har i dag modtaget denne fra @Rookie - det er helt klart årets bedste køb. Er helt forelsket
Har siddet hjemme hele dagen og ventet nervøst på DHL-bilen!
Byt länk och snyggat till lite.. nästan att den får nytt plexi snart oxå
Grattis till varsina svincoola ur!Jeg har i dag modtaget denne fra @Rookie - det er helt klart årets bedste køb. Er helt forelsket
Har siddet hjemme hele dagen og ventet nervøst på DHL-bilen!
Riktigt läcker!! Ja då får både du o jag baka visare någon dag!Köpte precis denna.
Baklocket ser ut som skit och visarna är utbytta men gillar tavlan!
https://www.ebay.com/itm/142445605389
Börja du!!!Riktigt läcker!! Ja då får både du o jag baka visare någon dag!
Snyggt. Ser fräsch ut!Detta blev dagens köp! Får se hur jag kommer trivas med den
Någon som vet vad det är för referens? Årtal? Jag har inte öppnat baklocket och kikat på urverket, men en del här kan kanske se vad det är ändå? Bandet är ett aftermarket iallafall. Skulle köpt den head only egentligen.