JB_XII
Silver
Snyggt. Ser fräsch ut!
Tack! Jo, den är i väldigt fint skick
Jag har dock inte bekantat mig med den så mycket än. Gillar ju vanligtvis större ur, men kände för en dressklocka i vintage stil till kostymen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Ser fräsch ut!
Spännande! Gillar verkligen pointer dates!Vann den här idag, ska bli kul att få hem den
Grattis! Hur lyckades du vinna en Pointerdate utan att jag märkte det....?Vann den här idag, ska bli kul att få hem den
Svincool! För egen del hade jag inte vågat sporta den på orange gummi men det är kanske bara tråkiga jag
Tack för tips men inget fan av Perlon. Gummi känns också mer rätt på dykareDå häller ett orange perlon i mitt tycke....
Tack för tips men inget fan av Perlon. Gummi känns också mer rätt på dykare
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.
Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.
Bra därVann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.
Skall bli kul att få hem och serva den. Tror detta är 1967 års modell och tror även att det var sista årgången men möjligt att den fanns att köpa även 1968 sida vid sida med DS-2.
Ni var lite snåla i budgivningen men vi skyller på Sommaren.Jag var med och budade på denna, tror även @Psykel var med.
Blir kul och se resultatet efter du har fixat den.
Vann den här Certina DS automat på Tradera idag och blev förvånad hur billigt jag fick den för (426kr). Jag brukar aldrig vinna dessa då suget efter DS modellerna är ganska stort.
Ja dom jävlarna, osäkerheten är inte kulTack för att ni la er.
Är en ny säljare så det strulade med betalningen då hon lagt ut sitt gamla nummer men tack och lov hade ingen registrerat Swish på den så pengarna gick fortfarande till rätt konto. Att vinna en auktion är bara halva jobbet och resten handlar om Postnord skräck.
Kul!Vann den här idag, ska bli kul att få hem den
Sommaren är skum för en del klockor springer iväg till rekordpris medan andra slinker igenom.Kul!
Glömde bort den så här i semestertider annars hade du inte fått den till ett sådant fyndpris
Grattis! Jag hade mycket riktigt sista budet innan ditt vinnande! Har varit flera som gått för runt femhundringen i sommar.Jag var med och budade på denna, tror även @Psykel var med.
Blir kul och se resultatet efter du har fixat den.
Ni var lite snåla i budgivningen men vi skyller på Sommaren.
Haha vi är ett par stycken som arbetar tillsammans för att du inte ska plocka allt fintGrattis! Hur lyckades du vinna en Pointerdate utan att jag märkte det....?
Skämt åsido, underbara ur - grattis!
Grattis till ett kanonköp!Nu har jag köpt min första klocka på 20 år! (Eller vad det nu kan vara, vet inte exakt.) Annons här på KS.
Den gick +6 sekunder första dygnet, och med försiktig uppdragning gick den i 34 timmar. Och snygg är den också, det tycker t.o.m. frugan!
Det kanske blir en omgång Autosol för att se hur det funkar, förra ägaren till huset lämnade kvar en nästan full tub så det är väl dags att den kommer till användning.
Nej, ingen autosol om det nu inte enbart är glaset du tänker på, om det är glaset se då till att maskera boetten med tejp så du inte fulpolerar den av misstag!Nu har jag köpt min första klocka på 20 år! (Eller vad det nu kan vara, vet inte exakt.) Annons här på KS.
Den gick +6 sekunder första dygnet, och med försiktig uppdragning gick den i 34 timmar. Och snygg är den också, det tycker t.o.m. frugan!
Det kanske blir en omgång Autosol för att se hur det funkar, förra ägaren till huset lämnade kvar en nästan full tub så det är väl dags att den kommer till användning.
Ja, glaset menar jag! (och börjar med att se vad som händer, om det faktiskt blir mindre rep-blänk) Men tack för varningen ändå!Nej, ingen autosol om det nu inte enbart är glaset du tänker på, om det är glaset se då till att maskera boetten med tejp så du inte fulpolerar den av misstag!