Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har böjt ut bandhorn, men det har lämnat märken. Märken jag polerat bort men då har det varit billigare objekt. Jag hade nog inte köpt, men det beror på hur ovanliga de är och om priset var bra.Tjena!
Skulle hämta ut kronografen men ser att två bandhorn är lite skeva... Eller är det jag som blir trollad av mina ögon...?
Jag har ju ångerrätt så hur skulle ni gjort? 22K känns helt ok om det inte var för bandhornen...
Det är alltså nedre högra och övre vänstra. Tavlan är grym så vill ha den, men känns surt... Service behövs (vilket jag räknat med) men som sagt segt med bandhornen som jag antar inte går att lösa...?
Tack för snabbt svar!Jag har böjt ut bandhorn, men det har lämnat märken. Märken jag polerat bort men då har det varit billigare objekt. Jag hade nog inte köpt, men det beror på hur ovanliga de är och om priset var bra.
Synd! Om det stör dig så lämna tillbaka...annars kommer du bara gå och tänka på det istället för att njuta av klockan.....Tjena!
Skulle hämta ut kronografen men ser att två bandhorn är lite skeva... Eller är det jag som blir trollad av mina ögon...?
Jag har ju ångerrätt så hur skulle ni gjort? 22K känns helt ok om det inte var för bandhornen...
Det är alltså nedre högra och övre vänstra. Tavlan är grym så vill ha den, men känns surt... Service behövs (vilket jag räknat med) men som sagt segt med bandhornen som jag antar inte går att lösa...?
Jo jag har bestämt mig för att skippa den... Känns skittråkigt men så är det.Synd! Om det stör dig så lämna tillbaka...annars kommer du bara gå och tänka på det istället för att njuta av klockan.....
Vad kul! Ser fin ut! Ref?Tog fram den idag och kikade, om listan som @Femitolv skickade stämmer så bör min vara en -49a, min har 11,9milj serie, -49 började på 11,6 och -50 på 12milj
2577-5 ska det varaVad kul! Ser fin ut! Ref?
Ligger ju en DS iaf mer bilder!! Vad har du hittat?! Mvh otåligLite udda köp som dök upp i fredags . 20 kg klockor uppdelat i två lådor. Pulsen stegrade när jag tog fram kniven för att öppna lådorna . Tänk om det ligger en "rutten Speedy" eller en häftig Tri-Compax, kanske en cool Enicar?
Lite bilder...
Ligger ju en DS iaf mer bilder!! Vad har du hittat?! Mvh otålig
Kom igen nu! Guld-DS!? Lika otålig som @virrooo ...Lite udda köp som dök upp i fredags . 20 kg klockor uppdelat i två lådor. Pulsen stegrade när jag tog fram kniven för att öppna lådorna . Tänk om det ligger en "rutten Speedy" eller en häftig Tri-Compax, kanske en cool Enicar?
Lite bilder...
Det här var ett spännande inlägg! Keep us updated!Skarpt öga!! Jo, jag började med att sortera i tre lådor. En rent skrot, en alla skit batteri som kan säljas för 50-100 kr och tredje låda alla mekaniska..
Ingen Tri-Compax i första lådan...och inte f.. nån Speedy heller :/
Fint! Var hittade du detta "skrot"?Ack..mycket snack om Ds Certinan. Nej, inte i guld men väldigt fint exemplar i guld på sål. Bruksr vara slitna men denna klarade sig fint. Dock så låg det en New Art guldboet i närheten Så kanske om jag smlälter den...njäää..
Ok..då ska jag dra ut på det lite. Paketet är inköpt på blocket ock kostade hela 5500 kr. Tjejen som sålde påstod att hon kunde nada om klockor och att detta vat arv som skulle delas upp mellan tre syskon...Det här var ett spännande inlägg! Keep us updated!
Vad är dessa?
Fast Vostok kan ju vara kul!skräp...någon billig dykarskräp och den röda var en Vostock tror jag
Fejl Heuer också..
Vi vill ha mer!! Vart är min railmaster?Så vad tycker ni? Vad det värt besväret? Ska det verkligen sluta där?? :/
Väldigt fin Longines! Index på DS är ju otroligt coola! Blev ju ett bra köp till slut! Grattis!Så för att avsluta detta lite spännande serie här kommer en bild med det bästa ur lådan En Longines och en Seamaster lyckades poppa upp från ingenstans och en cool Whyler Life Guard som dock saknar det fina lollipop sekundvisaren.
En liten cool Zenith från 1939 lyckades simma upp till ytan.
haha jo den slutade på dalarnas auktion (semaster 300) men tänkt om den hade legat i lådan!!Vi vill ha mer!! Vart är min railmaster?