Som vanligt när jag handlar är det nog inget fynd men vafan, nice iaf
[/
Grym!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt när jag handlar är det nog inget fynd men vafan, nice iaf
[/
Grym!!!
Skicka PM med prisSom vanligt när jag handlar är det nog inget fynd men vafan, nice iaf
Kul att det gick vägen !! Grattis!Som vanligt när jag handlar är det nog inget fynd men vafan, nice iaf
Tack! Tror jag kommer behålla men ska tänka på dig om jag ångrar migSkicka PM med pris
Grattis!
Tack!Kul att det gick vägen !! Grattis!
Bra där, kul att den hamnade här! Grattis!Som vanligt när jag handlar är det nog inget fynd men vafan, nice iaf
Kalas! Bondar ni inte så let me knowSenaste tillskottet.
Ska bli kul att hämta ut och klämma på
De med svart urtavla har blivit dyrare i vart fall tycker jag det !
Men tror det bara är å köpa då det känns som trenden håller i sig ett tag till! Om man nu gillar svarta urtavlor vill säga !! Några av mina har nog visat bilden men orkade inte ta en ny!
Fint med den breda boetten.Senaste tillskottet.
Rätt dåliga odds tyvärrKalas! Bondar ni inte så let me know
Tack vare Aurums trådstart har modellen blivit en favorit. Tackar för det!Fint med den breda boetten.
Men det där är smala bandhorn... Dock kul med tavellayouten och centrumsekund. Vad är det för ref?Tack vare Aurums trådstart har modellen blivit en favorit. Tackar för det!
Jo, visst är det så. Det är ref 2577-1. Föll för tavlan.Men det där är smala bandhorn... Dock kul med tavellayouten och centrumsekund. Vad är det för ref?
Misstänkte det var den. Är lite för lik jumbon när man bara har en bild framifrån att gå på. Riktigt trevligt exemplar förövrigt, tror du kommer trivas bra med den!Jo, visst är det så. Det är ref 2577-1. Föll för tavlan.
Håller med. Tack! Tror också det. Är från 1950. Vore kul att hitta någon fr 48/49 i fint skick. Hur långt ner mot 48 har du kommit?Misstänkte det var den. Är lite för lik jumbon när man bara har en bild framifrån att gå på. Riktigt trevligt exemplar förövrigt, tror du kommer trivas bra med den!
Inte speciellt, inte kommit tidigare än 1950. Ett tag sökte jag aktivt men gav upp, kom inte ens fram till hur de borde se ut.Håller med. Tack! Tror också det. Är från 1950. Vore kul att hitta någon fr 48/49 i fint skick. Hur långt ner mot 48 har du kommit?
Väldigt trevlig patina så förstår att du föll för den. Älskar också lumeplupparnas utformning!Jo, visst är det så. Det är ref 2577-1. Föll för tavlan.
Grattis!Senaste tillskottet.
TackarBra där, kul att den hamnade här! Grattis!
Tur att du vann chronon då så det slapp bli dyrt för min del Chronon ser sjukt fin ut btw!Grattis!
Hade den som back-up om jag missade Chronon
Haha ja precis! Win winTur att du vann chronon då så det slapp bli dyrt för min del Chronon ser sjukt fin ut btw!
Noterar detta ;-)!Haha. Jösses. Du vet var min inbox ligger om du behöver avyttra någon.
Håller med. Tack! Tror också det. Är från 1950. Vore kul att hitta någon fr 48/49 i fint skick. Hur långt ner mot 48 har du kommit?
Inte speciellt, inte kommit tidigare än 1950. Ett tag sökte jag aktivt men gav upp, kom inte ens fram till hur de borde se ut.
Senaste tillskottet.
Tack!Gratiss! Det var dig jeg bød imot.... denna blev i Sverige
Jag har faktiskt dålig koll. Aldrig sett någon tidigare än 1950. Kanske tdn-dk vet mer?Vet man vilket serienummer 1949 års utgåvor bör ha? Jag har en likadan med centrumsekund som jag funderar på årtal.
tabell omegaVet man vilket serienummer 1949 års utgåvor bör ha? Jag har en likadan med centrumsekund som jag funderar på årtal.
Den var snygg grattisSenaste tillskottet.