Tapered är fint, så visst kan man se det så14 mm är väl snyggare till 18 mm ändå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tapered är fint, så visst kan man se det så14 mm är väl snyggare till 18 mm ändå?
Den där varjag lite sugen på, fin!Sitter fläckarna på glaset eller tavlan är frågan. Fågel eller fisk blir svaret
Ser fin mycket fin ut, men knasigt med den sågade kronan! 166.001?Inget extraordinärt men en trevlig Omega.
Spännande sågat spår i kronan dock..
Inget extraordinärt men en trevlig Omega.
Spännande sågat spår i kronan dock..
Kanske ska såga ett spår till så jag kan använda philips-bits istället, då kanske rent av min trogna biltema-skruvdragare kan dugaSe det positivt. Du kan dra upp den på 0,5 sec med en vanlig Ryobi skruvdragare, eller varför inte en Makita.
Gillar patinan!
Tack! 14384 är detSer fin mycket fin ut, men knasigt med den sågade kronan! 166.001?
Några snabba bilder med mobilen; makrokameran är på laddning;-) 34mm och ett AS 1250 om jag inte är ute och cyklar!Fint köp. Kul med små kvalitetsur som flyger under de flestas radar. Radiumbränna ser det ut som också. Bild på verket sen!
Grym!Blev inspirerad!
Riktigt finTärnan i kompressorboett
Maffig modell, saknar min med perfekt tavla som jag tyvärr sålde för några år sedanJumbofebern fortsätter! Saknade en Longines i jumbo-format. 12.68z är ju aldrig fel heller!
Såg en fin på Kaplans för ett par år sedan; kanske din?Maffig modell, saknar min med perfekt tavla som jag tyvärr sålde för några år sedan
Nää sålde min till en tysk och köpte den på ebay tror jagSåg en fin på Kaplans för ett par år sedan; kanske din?
Fågel vart detDen där varjag lite sugen på, fin!
Tror det kan va både och - sitta en del på glaset (kanske även på insida glas?) och på tavlan. Var nog ett bra köp oavsett.
Fantastisk!Fågel vart det